اخبار داغ

آیت الله لاریجانی:

انتخابات پرشور، دشمن را از ضربه زدن به کشور نا امید می‌کند/ نقش مجلس قوی در رفع مشکلات معیشتی مردم

انتخابات پرشور، دشمن را از ضربه زدن به کشور نا امید می‌کند/ نقش مجلس قوی در رفع مشکلات معیشتی مردم
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات در کشور ما تجلی نوعی از مردم سالاری دینی نه تنها در کشور ایران بلکه در منطقه و در کل دنیا است؛ هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که نمونه و مانند حضور منسجم مردم در 40 سال گذشته در پای صندوق های رای را تجربه کرده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس  مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش رای خود را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.
وی صبح امروز (جمعه) پس از انداختن رای خود با اشاره به اهمیت حضور مردم در این دوره از انتخابات به خبرنگاران گفت: خداوند را به خاطر توفیق حضور در این انتخابات که عمل اجتماعی و عبادی است شاکر هستم؛ مساله حضور در انتخابات برای اقتدار و امنیت ملی ما بسیار مهم و تأثیر گذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین بیان داشت: انتخابات در کشور ما تجلی نوعی از مردم سالاری دینی نه تنها در کشور ایران بلکه در منطقه و در کل دنیا است؛ هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که نمونه و مانند حضور منسجم مردم در 40 سال گذشته در پای صندوق های رای را تجربه کرده باشد و این یک مزیت بسیار بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.

,

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه مردم کشور با درایت و بصیرت حضور گسترده خود را در انتخابات نشان داده اند تأکید کرد: این حضور به امنیت و اقتدار کشور بسیار کمک کرده است و از همین جهت حضور یکپارچه مردم در پای صندوق های رای اثرگذاری زیادی در سرنوشت کشور دارد و مطمئن هستیم که کشورهای سلطه با حضور مردم پای صندوق های رای هم حساب دیگری روی این حضور باز خواهند کرد .

,

وی درا دامه افزود: با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای  دشمنان به خاطر تلاش های ناموفق خود برای ناامید کردن مردم از کشور و نظام سیلی محکمی از مردم خواهند خورد؛  حضور مردم در این انتخابات قطعاً موثر خواهد بود و انتخاب اصلح مردم کمک می کند که مجلس که ریل گذار مسیر حرکت نهاد اجرایی و دولت در کشور است، تقویب شده و مجلس قوی با تقنین و نظارت خود بر دستگاه های اجرایی، وضعیت مظلوب تری را در کشور رقم بزند.

,

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه مجلس قوی می تواند تحول بزرگی در وضعیت کشور ایجاد کند تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تأکید فرمودند، مسلماً این انتخاب تأثیرات بسیار مهمی بر کشور خواهد داشت؛ این حضور پرشور، نشان دهنده انسجام و همبستگی مردم خواهد بود و کشورهای سلطه خواهند فهمید که مردم ایران مردمی نیستند که با زور، تهدید، فشار و ... از ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عقب نشینی کنند.

,

آیت الله آملی لاریجانی در ادامه افزود: گرچه مشکلاتی در کشور وجود دارد اما همین بصیرت مردم نشان می دهد که مرز مطالبات آنها از مرز نظام و امنیت ملی  و اقتدار جدا است؛ امیدواریم مجلس قوی روی کار بیاید تا برای پیشرفت کشور، رفع مشکلات معیشتی مردم و ... یک بازوی کمکی باشد؛ قطعاً همه نهادها دست به دست هم خواهند داد تا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسیر پیشرفت کشور را بر خلاف خواست کشورهای استکباری رقم بزنند.
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه