اخبار داغ

روز درخشش ملت:

حماسه حضور مردم غیرتمند بوشهر /صف های طولانی در شعب اخذ رای استان بوشهر در ساعات اولیه انتخابات

حماسه حضور مردم غیرتمند بوشهر /صف های طولانی در شعب اخذ رای استان بوشهر در ساعات اولیه انتخابات
حضور مردم همیشه در صحنه بوشهری ها در صف های انتظار شعب اخذ رأی حال و هوای وصف نا پذیری به این حرکت ماندگار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر  با شور و نشاط وصف ناپذیر در شعب اخذ رأی، پای صندوق ها در حال برگزاری است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

حضور مردم همیشه در صحنه بوشهری ها در صف های انتظار شعب اخذ رأی حال و هوای وصف نا پذیری به این حرکت ماندگار داده است.

,

تنور داغ انتخابات به روز سرنوشت ساز خود رسید و از لحظاتی پیش با باز شدن شعب رأی به روی مردم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

,

بر اساس آخرین آمار ارائه شده در استان بوشهر ۶۶ کاندیدا برای تصاحب ۴ کرسی در مجلس شورای اسلامی در این رقابت حضور دارند که بیشترین تعداد کاندیدا مربوط به حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با تعداد ۲۳ نفر است و در حوزه دشتستان ۱۵ داوطلب، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۱۴ نفر و در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۱۴ نفر با هم رقابت می‌کنند.

,

انتخابات نشان از پویایی و بالندگی نظام است

, انتخابات نشان از پویایی و بالندگی نظام است,

آیت الله صفایی بوشهری هنگام شرکت در انتخابات در شعبه اخذ رای مستقر در ساحل خلیج فارس گفت: رای مردم از نظر دینی، قانونی، انقلابی و نقش مردم در ساختار نظام مهم است و نشان از نگاه دینی به انقلاب، وفاداری به انقلاب و اقتدار ایران عزیز است.

,

وی افزود: انتخابات نشان از پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی است و پیام آن وفاداری به انقلاب و ایجاد امید در کشور و یاس برای دشمنان است.

,

آیت الله صفایی بوشهری افزود: انتخابات نشان از اقتدار کشور است، ما به مجلسی قوی نیازداریم بنابراین لازم است مردم به پای صندوق های رای بیایند و فردی اصلح را انتخاب کنند . مردم در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر شوند و به تکلیف خود عمل کنند.

,

انتخاب یک تکلیف است

, انتخاب یک تکلیف است,

عبدالکریم گراوند هنگام شرکت در انتخابات در شعبه مستقر در ساحل خلیج فارس اظهار داشت: مردم در همه صحنه ها در مسیر امام و شهدا بوده اند و حضور آنها در اولین دقایق در شعب اخذ رای نوید بخش مشارکت گسترده است.

,

وی افزود: امروز با مشارکت مردم روزی به یاد ماندنی ثبت می شود.

,

گراوند با تشکر از صدا و سیما و اصحاب رسانه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه گفت: مردم برای جلوگیری از ازدحام جمعیت از همان ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

,

انتهای خبر/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه