اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

۲۸۰ هزار لرستانی تاکنون در انتخابات شرکت کرده‌اند/ تیر ضد انقلاب به سنگ خورد

۲۸۰ هزار لرستانی تاکنون در انتخابات شرکت کرده‌اند/ تیر ضد انقلاب به سنگ خورد
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه 280 هزار لرستانی تاکنون در انتخابات شرکت کرده‌اند گفت: تیر ضد انقلاب به سنگ خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعات آغاز رای‌گیری شاهد ازدحام جمعیت و حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم و هر لحظه جمعیتی که برای شرکت در انتخابات مراجعه می‌کنند بیشتر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: از ابتدای آغاز رای گیری تا کنون بالغ بر ۲۸۰ هزار نفر در استان لرستان رای داده و هر لحظه این آمار افزایش می یابد.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: حضور مردم در این دوره از انتخابات بسیار چشمگیر است و امروز نیز ملت ایران همانند همیشه در صحنه حضور دارند.

,

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بیان کرد: علیرغم این که دشمنان و ضدانقلاب برای کمرنگ کردن حضور مردم تبلیغ می کند اما به کوری چشم آنان مردم به وظیفه خود به خوبی عمل کردند و در صحنه حضور دارند.

,

سردار کشکولی گفت: مردم هم برای پایداری جمهوریت و هم برای حقی که در سرنوشت کشور دارند شرکت می کنند و طبق سلیقه خود افراد را انتخاب می کنند تا راهی مجلس شوند.

,

وی تصریح کرد: به طور متوسط برای هر صندلی مجلس شورای اسلامی ۲۷ نفر نامزد شده اند و هر کسی با هر سلیقه و جناحی در این انتخابات حضور دارد و مردم آزادانه انتخاب می کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: مردم ایران هوشمند و بصیر هستند و می دانند که یک رای هم اثرگذار است و بار دیگر در این انتخابات حماسه ای عظیم خلق می کنند. با برنامه ریزی های انجام شده امنیت در لرستان برقرار است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه