اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی، قوی‌تر شد/ مجلس باید قوی و در خدمت ولایت، انقلاب و مردم باشد

جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی، قوی‌تر شد/ مجلس باید قوی و در خدمت ولایت، انقلاب و مردم باشد
ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی، قوی‌تر شد، گفتند: مجلس باید قوی و در خدمت ولایت، دین، انقلاب و مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: جبهه مقاومت با ایستادگی در برابر دشمن آنها را تضعیف کرده و روز به روز این جبهه مقاوم تر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: با شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت قوی تر شده و تا خروج دشمنان و متجاوزان از منطقه این جبهه به راه خود ادامه می دهد.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به برگزاری انتخابات عنوان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و باید تلاش کرد تا در انتخابات افراد شایسته و توانمند انتخاب شوند تا بتوانند یک مجلس قوی و اثربخشی را تشکیل دهند.

,

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش، مجاهدت ها و خون شهداست و در این سالها علی‌رغم توطئه ها دشمنان و مشکلات اما از همه مشکلات عبور کرده ایم و با حضور در انتخابات ثابت می کنیم که همچنان در مسیر ترسیم شده حرکت می کنیم.

,

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر تربیت اسلامی گفت: باید تلاش کرد تا تربیت اسلامی بیشتر مد نظر قرار گیرد و تربیت اسلامی از ضروریات است و نباید از ان دور شد.

,

وی با اشاره به کرونا در کشور خاطر نشان کرد: این ویروس وارد کشور شده و باید نکات بهداشتی لازم رعایت شود. طبق گقته متخصصان این بیماری سخت تر از آنفلوآنزا نیست و بیشتر افرادی که سابقه بیماری دارند را دربر می گیرد و به دور از هر گونه ترسی باید نکات بهداشتی مورد نیاز رعایت شود.

,

 

,

شنبه بعد انتخابات باید شنبه مهربانی باشد

, شنبه بعد انتخابات باید شنبه مهربانی باشد,

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت نیز در خطبه‌های نماز‌جمعه شهرستان کوهدشت اظهارداشت: انسان باید در امر به معروف، زکات مال، نماز اول وقت و هدایت مردم حریص باشد به مطامع دنیوی و مقام های زود گذر دل نبندد.

,

وی افزود: محبت اهل‌بیت(ع) جز دین ما است، مقام معظم رهبری اخیراً در دیدار با مداحان کشور نکات دقیقی ایراد فرمودند که برخی از شادی ها و عزا ها باید جهت داشته تا به سمت انحراف کشیده نشود، در مجالس سبک زندگی اهل بیت(ع) برای جوانان ارائه شود.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت وصیت‌نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهید سلیمانی عاشق دین، راه و منش اهل‌بیت(ع) بوده و ولایت‌پذیری و تقرب الی‌الله در وصیت‌نامه وی موج می‌زند.

,

وی تصریح کرد: دشمنان با شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی، درصدد کم‌رنگ نمودن خط مقاومت و پایین کشیدن شعله جهاد بودند در حالی که عملیات‌های اخیر سوریه پیشروی و پیروزی‌های پی‌در‌پی و خوبی را به همراه داشته که ریشه جنایتکاران تکفیری و آمریکایی را برخواهد کند.

,

حجت الاسلام طهماسبی بااشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس، گفت: مجلس باید قوی و در خدمت ولایت، دین، انقلاب، مردم باشد، شایعه پراکنی و تفرقه افکنی اخیر برخی رسانه ها و سایت های خبری، یک بداخلاقی نامطلوب است که بایستی مانع آن شویم.

,

وی با اشاره به اینکه هیچگونه قضاوتی در مورد انتخابات کوهدشت ندارم، گفت: بارها درزمینه برگزاری سالم انتخابات تاکید داشته و امیداوریم فردی دلسوز، با خدا،متدین و خادم ملت و شخصی که بیشترین آراء را کسب می کند پیروز شده و ما نیز به ایشان تبریک می گوییم ،شنبه بعد انتخابات بایستی شنبه مهربانی باشد، پیش داوری نکرده ولی اگر افرادی حرفی دارند از مجرای قانونی ورود پیدا کنند.

,

 

,

ملت بزرگترین برنده انتخابات است

, ملت بزرگترین برنده انتخابات است,

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه چگنی امروز  خطبه های امروز این شهرستان چگنی  اظهار داشت: در دیداری که  مداحان اهل بیت (ع) با رهبر معظم انقلاب داشتند، مقام معظم رهبری، رفتار، گفتار و مجالس مداحان را بسیار تعیین کننده دانستند.

,

وی افزود: حب و بغض در انسان ها در محور جهت دهی به عواطف، احساسات و حتی بینش و تفکر اوست؛ خلع بزرگ و کمبود اصلی جوامع امروز بشری علی رغم همه پیشرفت ها و رفاه و آسایش کمبود شادی ها و غم هاست.

,

امام جمعه چگنی با بیان اینکه علت اصلی و مبنای اساسی تاب آوری مردم پیوند عقلی، عاطفی، احساسی و آمیخته با شعور و شور با فرهنگ اهل بیت(ع)است عنوان کرد: یکی از همین پرورش یافته این مکتب اسلام شهید سپهبد سلیمانی است.

,

وی تصریح کرد: وصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وصیت الهی است که یکی از وصیت های ایشان ولایت است و سفارش به ولایت فقیه است که در اسلام یکی از بنای آن بحث ولایت مطرح است.

,

حجت الاسلام سوری گفت: سفارش، تبعیت و حمایت از رهبر عزیزمان آنچه که برداشت می‌شود و آنچه که سلیمانی را به قهرمان تبدیل کرده است تبعیت از ولایت است.

,

وی اظهارداشت: ملت بزرگترین برنده ی انتخابات کشور است ؛ همه باید بدانند و بپذیرند نامزد، منتخب  و نماینده همه مردم ایران است که پس از پیروزی منتخب مردم حدود ۱۰۰روز فرصت دارد تا با مطالعه دقیق درباره وظایف نمایندگی، فرصت ها و تهدیدهای منطقه خود با هم فکری نمایندگان سابق و کاندیدای رقیب از تجربیات، ایده ها و برنامه های آنان استفاده کند.

,

امام جمعه چگنی  افزود: نخستین وظیفه فرد منتخب استفاده از زمان پذیرش رسمی مسئولیت است که تلاش بی وقفه در رفع مشکلات مردم باید داشته باشد.

,

 

,

یکی شاخصه های اسلام ناب و جامع انتخابات است.

, یکی شاخصه های اسلام ناب و جامع انتخابات است.,

حجت السلام والمسلمین سپهوند امام جمعه ازنا ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه ازنا درجمع نمازگزاران ضمن تبریک ایام ماه رجب در هفته پیش رو اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان تاکید می فرمایند که حضور پرشور مردم درپای صندوق های رای و رای دادن انها بسیار مهم است و معظم له می فرمایند: پایبندی به اسلام ، نظام اسلامی وبه ولایت فقیه وحتی میهن دوستی، وطن دوستی باید اقتضا کند که همه مردم ایران اسلامی در پای صندوق رای حاضرشوند و رای دهند حتی این حرکت آنچنان حسناتی دارد که از ما خواسته می شود فرزندانمان را هم به همراه خودمان ببریم که آمدن فرزندان باعث ایجاد فرهنگ سازی، مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت و باعث می شود که آنها درس بگیرند.

,

وی افزود: مسئله انتخابات فرایندی است که باید با نگاه جامع به آن نگریست و یکی از ابعاد مختلف این حرکت این است که با نگاه فضیلت و ثواب نزد خدای متعال دیده شود که واقعا مشهود نیز است.

,

امام جمعه ازنا خطاب به نمازگذاران عنوان کرد: انتخابات تا به امروز بامشارکت و حمایت شما به اینجا رسیده است، حضور پای صندوق رای و تبلیغ برای حضور حداکثری حسنه و فضیلت است. شک نکنید مسئله انتخابات آنچنان تاثیری در زندگیمان دارد که همچون مباحث دیگر در شب اول قبرمان تاثیر گذار است، در عاقبت بخیری، در تربیت خانواده و در ولایت مداری ما تاثیرگذار و در آمیخته است، دراسلام جامع، اسلام ناب، یکی از شاخصه های تاثیرگذار ان انتخابات است.

,

سپهوند گفت: به شما ترویج و تذکر می دهم که بعد از نماز پرشکوه جمعه به پای صندوق های رای بروید و از همه مردم با زبان، با اخلاق و احساس مسئولیت بخواهید که شرکت کنندو این فرصت را ازدست ندهیم چراکه اقتضای وجودی مردم ولایتمدار شهرستان ازنا بسیار زیاد است و همه حضور پیداکنند چرا که یکی از احکام تاثیرگذار اجتماعی و سیاسی و سرنوشتی مسئله انتخابات  است که باید اولا خودمان رای بدهیم و ثانیا یک تشکیلات راه بیندازیم.

,

وی گفت: امروز ولایت مداری وحدت بصیرت هم در حضور و هم در تشخیص باید به منصه حضور گذاشته شود.

,

امام جمعه ازنا تصریح کرد: کاندیدای محترم که به وسیله نظام تایید شده اندو نظام اسلامی این افراد را قبول داشته نیز اگر رای نیاوردند از مردم فاصله نگیرند و ناراحت نشوند به تشخیص مردم احترام بگذارند و ان شاالله ما روز شنبه شاهد مهرورزی ، مهربانی و هم گرایی در سطح شهرستان باشیم در این حماسه بازنده نداریم واین یک حرکتی بوده است با حضور همه و همه آمده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه