اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی:

انتخابات خراسان شمالی در آرامش انجام شد/مردم انسجام خود را دوباره به رخ جهانیان کشیدند

انتخابات خراسان شمالی در آرامش انجام شد/مردم انسجام خود را دوباره به رخ جهانیان کشیدند
استاندار خراسان شمالی گفت: امروز روند برگزاری انتخابات در شعب مختلف اخذ رای در استان با آرامش و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان درباره روند اخذ رای در شعب مختلف رای گیری در استان اظهار کرد امروز قبل از ساعت هشت صبح، بنده به همراه اعضای شورای تامین استان همچنین خبرنگاران استان، انجام بازدیدها از تمامی شعب اخذ رای در سطح هشت شهرستان را آغاز کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,
شجاعی با بیان اینکه در شعب مختلف اخذ رای در استان شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای بودیم، عنوان کرد: امروز تمامی اقشار، زنان و مردان هم استانی در پای صندوق های اخذ رای برای انتخاب نامزدهای مورد نظر خود حضور داشتند.
,
 
,
وی همچنین با اعلام اینکه در بازدید از شعب اخذ رای، فرمانداران و اعضای هیات های نظارت بر شعب اخذ رای از روند برگزاری انتخابات گزارش ها را انعکاس می دادند، گفت: از لحظه آغاز رای گیری تا به همین لحظه که مهلت رای گیری تمدید شده است، هیچ گونه مشکلی در روند اخذ آرای مردم در شعب اخذ رای گزارش نشده است.
,
 
,
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در این دوره از انتخابات نیز مردم همیشه در صحنه که همواره مایه انسجام نظام بوده اند دوباره انسجام خود را به رخ جهانیان کشیدند.
,
 
,
شجاعی درباره اخذ آرای مردم در مناطق صعب العبور استان نیز اظهار کرد: از دو هفته قبل تمامی تمهیدات لازم و مقدمات کار برای اخذ آرای مردم در این‌مناطق پیش بینی و برنامه ریزی شده بودند.
,
 
,
وی افزود: از روز گذشته صندوق های اخذ رای، تعرفه ها و نیروهای رای گیرنده نیز در این‌مناطق مستقر شدند و امروز روند اخذ رای از مردم در این مناطق بدون هیچ مشکلی انجام شد.
,
 
,
وی همچنین یادآور شد: در عین حال، برای حفظ احتیاط به منظور اخذ رای در این مناطق دو فروند هلی کوپتر را درخواست کرده بودیم که از دیروز در اختیار استان قرار گرفته بودند.
,
 
,
استاندار خراسان شمالی در خاتمه اعلام کرد فردا نتایج نهایی آرای اخذ شده و نامزدهای برگزیده مردم اعلام خواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه