اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان:

تجهیز 122 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی/ بیش از هزار کلاس درس آماده می شود

تجهیز 122 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی/ بیش از هزار کلاس درس آماده می شود
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان از آمادگی 10 ستاد اسکان شهرستانی در قالب 122 مدرسه برای پذیرش مهمانان در نوروز 99 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، حمیدرضا رخشانی دقایقی قبل درجلسه هماهنگی ستاد اسکان میهمانان نوروزی از آمادگی 10 ستاد اسکان شهرستانی در قالب  122 مدرسه و بیش از هزار و 138 کلاس درس برای پذیرش مهمانان فرهنگی در نوروز 99 خبر داد و افزود: تکریم و حرمت گذاری فرهنگیان پرتلاش و صبور، اولویت و وظیفه آموزش و پرورش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی بیان کرد: در جهت ارائه خدمات بهینه به معلمان، مسئولین امر اسکان ضمن برنامه ریزی و نظارت بر کلیه امکانات و فضاها و استفاده از تمامی ظرفیت ها در صدد هستند تا خدمات به نحو شایسته ای در جهت آسایش همکاران فرهنگی با جدیت بیشتر و به صورت هدفمند دنبال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان درادامه بر رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس طرح اسکان،بهسازی و زیباسازی پایگاههای پذیرش در راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم مهمانان،اطلاع رسانی لازم با نصب بنرهای اسکان در ورودی شهرها و محل های مناسب با رویکرد هدایت مسافرین به ستادهای اسکان و تهیه بروشور معرفی جاذبه های گردشگری استان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد : متقاضیان اسکان ایام نوروز99  در استان سیستان و بلوچستان به منظور ثبت نام می توانند  ازتاریخ  9 تا 23 اسفندماه جاری به سامانه اینترنتی به آدرسwww.eskan.medu.irمراجعه کنند.

گفتنی است در نوروز 98 در ستادهای اسکان شهرستانی، تعداد 16 هزار و 310 خانوار در قالب 58هزار و 853 نفر روز، پذیرش و تکریم شدند.

انتهای پیام/
 
,
,
,
,
,
, www.eskan.medu.ir,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه