اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران هشدار داد؛

واحدهای گران‌فروش عرضه ماسک در مازندران پلمب می‌شوند/ تشکیل 5 پرونده تخلف در بابل و تنکابن

واحدهای گران‌فروش عرضه ماسک در مازندران پلمب می‌شوند/ تشکیل 5 پرونده تخلف در بابل و تنکابن
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه هرگونه گران‌فروشی، احتکار، فروش غیر قانونی و کم فروشی مصداق عینی تخلف تعزیراتی است، گفت: با توجه به حساسیت شرایط، برخوردها با متخلفان سنگین و جدی خواهد بود و حتی منجر به پلمپ واحد صنفی یا داروخانه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله ملکی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ به عرضه کنندگان لوازم بهداشتی گران‌فروش هشدار داد و گفت: از نظر بهداشتی و سلامت شرایط ویژه‌ای حاکم بوده که سوء استفاده از این موقعیت نه تنها غیر اخلاقی و انسانی است، بلکه نقض واضح قانون است و این موارد به طور قطع در صورت اثبات تخلف مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هرگونه گران‌فروشی، احتکار، فروش غیر قانونی و کم فروشی مصداق عینی تخلف تعزیراتی بوده و با آن برخوردی سخت خواهد شد.                            

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: با توجه به حساسیت شرایط، برخوردها با متخلفان سنگین و جدی خواهد بود و حتی منجر به پلمپ واحد صنفی یا داروخانه خواهد شد.

ملکی اعلام کرد: تاکنون دو پرونده در تنکابن و سه پرونده در بابل تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شده که در دست بررسی است و هنوز مبلغ ریالی جرایم مشخص نشده است.

وی ادامه داد: در بیشتر موارد با ورود بازرسان تعزیرات، واحدهای صنفی، مراکز عرضه لوازم بهداشتی و داروخانه‌ها، تمکین کرده‌اند و در مجموع، بازاری آرام را داریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از شهروندان مازندرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا داروخانه‌ها مراتب را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی و یا 124 اعلام تا برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه