اخبار داغ

حاشیه‌های استعفای شهردار تربت حیدریه؛

روایت‌های متناقض از یک استعفا!

روایت‌های متناقض از یک استعفا!
در حالی که شهردار تربت حیدریه صبح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از استعفای خود خبر داد، اما اعضای شورا از این استعفا اظهار بی‌اطلاعی کرده و می گویند شهردار به مرخصی رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در حالی که محمد صادق مجتهدی، شهردار تربت حیدریه در یک گفتگوی خبری پیرامون اخبار رسیده مبنی بر استعفایش، این خبر را تایید کرده و  استعفای خود را تحویل شورای اسلامی پنجم شهر داده اما اعضای شورا از این استعفا اظهار بی اطلاعی کرده و می گویند شهردار به مرخصی رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رمضانپور نایب رئیس شورای شهر در این خصوص می افزاید: تاکنون نامه ای به دفتر شورا در خصوص استعفای شهردار نیامده و شاید نامه خود را به ریاست شورا تحویل داده اند.

,

سید مهدی وقفی رئیس شورای شهر تربت حیدریه با اعلام اینکه هنوز نامه ای در دبیرخانه شورای شهر در این خصوص ثبت نشده، افزود: شهردار به مرخصی یک هفته ای رفته و هیچ نامه ای مبنی بر اعلام استعفایش ثبت نشده است.

,

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر موافقت شورا با استعفای شهردار‌ گفت: این زمان اصلا وقت مناسبی برای استعفای آقای شهردار نیست و برای پیگیری امورات مهمی‌ مثل بافت فرسوده نیاز به حضور وی در سمت شهردار وجود دارد.

,

وقفی خاطر نشان کرد: در اولین جلسه اعضایشورا در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد.

,

در‌ ادامه تناقض های موجود بین گفته شهردار و اعضای شورای شهر تربت حیدریه، بار دیگر با گفتگو با شهردار تربت حیدریه از او علت استعفایش را سوال کردیم و مجتهدی ضمن تایید مجدد اینکه نامه استعفایش را به شورا تحویل داده می‌افزاید: فعلا در مورد علت استعفایم چیزی نمی‌گویم و بعدا با شما صحبت خواهم کرد.

,

نادر سلیمانی عضو دیگر شورای شهر پنجم تربت حیدریه بیان داشت: نامه ای هنوز ما ندیده ایم و در تماسی که امروز با شهردار داشتم وی گفت که به مرخصی رفته و بعد از آمدن تصمیم دارد تا از شهرداری برود.

,

وی می افزاید: شهردار گفته نامه را به ریاست شورا تحویل داده است.

,

سلیمانی ادامه می دهد: البته شایعاتی به نقل از شهردار تاکنون بوده که وی قصد کناره گیری از شهرداری را فارغ از هر نتیجه ای پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی از‌ پیش داشته است.

,

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر اینکه نظر شخصی این عضو شورا برای رفتن یا ماندن شهردار چیست؟ می‌ افزاید: معمولا آقای مجتهدی وقتی تصمیمی را می گیرد به هر قیمتی که شده آن را انجام خواهد داد و اصرار بر ماندن وی خیلی مناسب نخواهد بود.

,

سیلمانی خاطر نشان می‌کند: شهردار باید عاشق کارش باشد و اگر نباشد ضرر ماندنش بیشتر از نماندنش است.

,

وی موضوع استیضاح شهردار را در چند ماه گذشته توسط شورا تکذیب می‌کند.

,

عضو دیگر شورای شهر تربت حیدریه از اینکه خبر استعفای شهردار را از طریق رسانه های‌ محلی در فضای مجازی متوجه شده گله مند است.

,

احمد وطن دوست گفت: با پیگیری هایی که داشته ام آقای شهردار نامه استعفایش را عصر‌شنبه ساعت ۱۸ توسط رییس دفترش به شورای شهر تحویل داده است.

,

این درحالی است که سه عضو دیگر در گفتگو با خبرنگار ما از نامه خبری ندارند!

,

وطن دوست در خصوص نظرش مبنی بر قبولی استعفا و یا رد آن می افزاید: شهردار باید ابتدا به جلسه شورا بیاید و علت این تصمیم را بیان کند و همچنین وی باید در مورد مواردی از قبیل بافت فرسود و اوراق مشارکت توضیح دهد.

,

وی خاطر نشان می‌کند: شهردار اگر تصمیم به کناره گیری داشت چرا دو یا سه ماه پیش به این نتیجه نرسیده است؟

,

وطندوست افزود: از رد این موضوع توسط برخی، تعجب می‌کنم و باید بگویم قبلا تصمیم به استیضاح شهردار داشته ایم اما براساس مصلحت این تصمیم را اعلام نکرده ایم.

,

این عضو شورا خاطر نشان می کند: ما سه ماه پیش به دوستان خود در شورا گفتیم که اگر قرار است از شهردار دعوت شود برای پاسخ به سئوالات شورا این اتفاق بیافتد نه حالا که ابتدای اسفند است ما با استعفای‌ شهردار رو برو شده ایم که اصلا وقت مناسبی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه