اخبار داغ

محممود یاوری:

متأسفم؛ نباید این رفتارها با سپاهان بشود

متأسفم؛ نباید این رفتارها با سپاهان بشود
محمود یاوری گفت: تیم سپاهان در زمین حاضر شده امّا پرسپولیس بازی نکرده که حتما سودی برای آن‌ها داشت؛ حیف شد که یکی از زیباترین بازی‌های فوتبال ایران برگزار نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: وقتی فوتبال حرفه ای داریم پس همه چیز ما باید در این فوتبال حرفه ای باشد، اما در زمانی برخی قسمت ها در این فوتبال حرفه ای و برای برخی دیگر از قسمت ها این گونه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال تصریح کرد: تیم سپاهان متعهد و پایبند به رعایت حال هواداران است و از قبل هم این اتفاقات افتاده است، برای بازی 46 هزار بلیت فروخته می شود و یک باره تصمیم می گیرند که بدون تماشاگر برگزار شود و از روز بعد بازی های لغو شود.

,

وی افزود: این ها به چه معناست و چرا بازی ها را از دوشنبه لغو می کنند و روز بازی سپاهان و پرسپولیس لغو نمی کنند، معتقدم سپاهان باید در این بازی شرکت می کرد چرا که تابع مقررات هستیم.

,

یاوری در ادامه با بیان اینکه این اتفاق از اول به ضرر سپاهان بود، گفت: من واقعاً برای این اتفاقات متأسفم و حیف این سپاهان است که این گونه رفتارها با آن شود.

,

مربی فوتبال گفت: من مطمئن هستم سپاهانی ها در کریدور و در اتاق گرم می کردند چرا که این رسم کار است؛ در هر حال این اتفاق به نفع پرسپولیس بود چرا که پرسپولیس در نقش جهان و در مقابل تماشاگران امتیاز می داد و سپاهان امتیاز لازم خود را از این بازی می گرفت.

,

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: زمانی نیاز است فشار بیاورند تا یحیی گل محمدی مشهد را رها کند و به پرسپولیس بیاید این کار می شود، اکنون هم لازم است که این اتفاقات بیفتد و می افتد و ما نمی دانیم کجای این قانون درست و کجای آن نادرست است.

,

یاوری گفت: ما با هواداران زندگی می کنیم و مطمئن باشید اگر این اتفاقات در تبریز بود به این سادگی تمام نمی شد؛ سپاهان تیم مردمی است و 75 سال سابقه دارد و هواداران آن حق دارند از وضعیتی که به سرشان می آید متأثر باشند؛ مردم علاقه مند این تیم هستند و وقتی می بینند به آن اجحاف می شود، ناراحت می شوند.

,

وی ادامه داد: تیم سپاهان در زمین حاضر شده امّا پرسپولیس بازی نکرده که حتما سودی برای آن ها داشت؛ حیف شد که یکی از زیباترین بازی های فوتبال ایران برگزار نشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه