اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

آموزش و پرورش لرستان نیازمند یک برنامه ریزی مدون است

آموزش و پرورش لرستان نیازمند یک برنامه ریزی مدون است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آموزش و پرورش مکان حساس و مهمی است که نیازمند یک برنامه ریزی مدون و ارتباط قوی با روحانیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد با بیان اینکه در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند لرستان مرکز انقلابی گری و تدین است اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموند جوان ها دو دسته متدین انقلابی هستند که باید از آنها مراقبت کرد و دسته دیگر که اینگونه نیستند را با محبت جذب کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,


وی افزود: بنده وقتی به استان لرستان آمدم همزمان بااتفاقاتی بود که پس از گرانی بنزین در کشور و استان لرستان افتاده بود که سابقه اینگونه حوادث را نداشت چرا که لرستان همواره برای نظام اسلامی همواره در صف اول بوده و در صبح دم انقلاب که قضیه پاوه، کردستان، خلق عرب و گنبد همواره پای کار بودند در همین راستا پس از ورود به استان برای ارتباط با طبقات، اقشار ، جوانان و دانش آموزان جهت تقویت کمربند امنیتی جلساتی برگزار کردیم.

,
,


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش عنوان کرد: آموزش و پرورش مکان حساس و مهمی است و نیازمند یک برنامه ریزی مدون و ارتباط قوی با روحانیت است و خوشبختانه در دوران مدیریت آقای زینی وند در آموزش و پرورش برای کارهایی که جنبه تقویت ایمان و بینش های اعتقادی دارد همواره باز بوده است که امیدواریم ادامه پیدا کند.

,
,


وی بیان کرد: در آموزش و پرورش باید علاوه بر تبلیغ مسائل فرهنگی کیفیت را تبدیل به کمیت کنیم و بدانیم کجای کار هستیم که برهمین اساس خوشبختانه ارتباط بسیار خوب و وسیعی با اتحادیه دانش آموزان داریم و نقاط ضعف و قدرت آموزش و پرورش و دانش آموزان را احصا کرده ایم.

,
,


حجت السلام والمسلمین شاهرخی گفت: از مدیر کل جدید آموزش و پرورش لرستان انتظار داریم که کارهای مثبت و ارزشمند در آموزش و پرورش که از گذشته بوده ادامه پیدا کند و برخی از کارها نیز ممکن است نیازمند تقویت و بررسی داشته باشد که باید بازنگری شود.

,
,

وی تصریح کرد: استان لرستان یک استان پهناور است که نیاز به برنامه ریزی، همفکری و هماهنگی در سطح شهرستان ها و مرکز استان دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: لرستانی ها همواره در پنج قاره جهان و داشتن مراکزی که جنبه مهارت آموزی دارد حضور فعال دارند و مسئولان کشوری نیز باید به این موضوع توجه کنند و مدیر کل جدید باید این را بداند مسئولیت سنگینی به عهده گرفته است متفاوت با مسئولیتی که در سیستان و بلوچستان داشته است چرا که مردم انتظار دارند که مدیر کل جدید توانایی های بیشتری داشته است که به استان لرستان آمده است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه