اخبار داغ

رئیس اصناف استان زنجان خبر داد؛

بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی استان زنجان

بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی استان زنجان
رئیس اصناف استان زنجان با اشاره به آغاز طرح اجرای طرح نظارت در استان زنجان گفت: بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی استان زنجان تا 13 فروردین انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی نوروزی در استان زنجان اظهار کرد: قیمت اقلام پرمصرف به صورت مستمر بازرسی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: بازرسان اصناف هر روز از واحدهای صنفی استان زنجان بازدید می‌کنند و برخی از بازرسان نیز به صورت نامحسوس از واحدهای صنفی بازدید می‌کنند که در صورت مشاهده تخلف گزارش می‌دهند.

,

رئیس اصناف استان زنجان ابراز کرد: در سبزه میدان زنجان محلی برای رسیدگی و دریافت گزارش و شکایات مردمی در نظر گرفته شده که صبح و بعد از ظهر فعال بوده و مردم می‌توانند گزارشات خود به این مرکز اعلام کنند.

,

وی بیان کرد: واحدهای صنفی که در ایام عید بیشترین مراجعات را دارند زیر ذره بین قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده تخلفات پرونده تعزیرات برای آنها تشکیل خواهد شد.

,

موسوی با تاکید براینکه متاسفانه در ایام نوروز تعداد واحدهایی صنفی بدون مجوز افزایش می‌یابد ابراز کرد: در این ایام برخی‌ها به صورت موقتی مشغول کاری می‌شوند که کار همیشگی آنها نیست مانند فروش میوه و غیره است.

,

رئیس اصناف استان زنجان بیان کرد: به منظور تعادل سازی قیمت اقلام در بازار نمایشگا‌ه‌های بهاره با تخیف ویژه در سطح استان زنجان برپا می‌شود که بازرسان اصناف و سازمان صمت برروند برگزاری این نمایشگاه‌ها نظارت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه