اخبار داغ

گزارش؛

تنها زمین چمن فوتبال زرنه در گرداب بی تدبیری+تصاویر

تنها زمین چمن فوتبال زرنه در گرداب بی تدبیری+تصاویر
تنها زمین فوتبال شهر زررنه به دلیل بی تدبیری مسئولین از وضعیت مناسبی بر خوردار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، بدون تردید ورزش، یکی از مسایل و موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می آید و تعداد بی شماری از افراد، به انواع ورزش علاقه مند هستند و بخشی از وقت خود را بدان اختصاص می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

اهمیت ورزش توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی است که از این کار به دست می آید؛ چون ورزش مایه پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

,

یکی از ورزش هایی که طرفدار زیادی را به خود اختصاص داده است ورزش پر نشاط فوتبال است،با توجه به پیشرفت جوامع شهری امروزه می بینیم که در اکثر شهرهای کشور برای این ورزش پرطرفدار امکاناتی از جمله داشتن زمین چمن مناسب فراهم شده است .

,

شهر زرنه با وجود اینکه از جوانان علاقه مند به رشته فوتبال برخوردار است اما متاسفانه بیش از یکسال است که زمین چمن این شهر به حال خود را رها شده است و از وضعیت نامناسبی برخوردارمی باشد.

,

در این راستا خبرنگار ایلام بیدار به برررسی این موضوع پرداخته است.

,

شفیعی یکی از جوانان شهر زرنه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در بین جوانان شهر زرنه پتانسیل ورزشی زیادی وجود دارد که هر کدام از این افراد در حوزه و رشته های ورزشی مشغول به فعالیت در رده استانی و حتی کشوری هستند.

,

وی گفت: همانطور که می دانید ورزش فوتبال در بین رشته های ورزشی از پرطرفدارترین ورزشها در بین رده های سنی مختلف می باشد ، که در این زمینه جوانان شهر زرنه بدلیل اینکه از زمین مناسب بهره مند نیستند مجبوراٌ به شهر ایوان مراجعه کنند که این خود هزینه هایی مالی را در پی دارد.

,

وی به وضعیت این زمین چمن پرداخت و بیان داشت : همانطور که مشاهده می کنید علف های هرزی که در این زمین چمن روییده اند بیانگر بی توجهی مسئولین اداره ورزش و جوانان در امرمراقبت و نگهداری از این زمین است چرا که اگر بصور مداوم به این مجموعه رسیدگی می شد الان شاهد این وضعیت نبودیم.

,

شفیعی در پایان گفت: از مسئولین اداره ورزش و وجوانان استان و شهر ایوان خواستارم که زمینه مساعد نبودن وضعیت این زمین فوتبال را فراهم نمایند چرا که در آستانه فصل تابستان هستیم این مجموعه می تواند نقش سازنده ای در پر کردن اوقات فراغت جوانان داشته باشد.

,

در ادامه به سراغ رییس اداره ورزش و جوانان شهر ایوان رفتیم تا موضوع را از زبان خود ایشان پیگیری نماییم.

,

آیت یاسمی رییس اداره ورزش و جوانان؛ شهرستان ایوان، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از مطالبات ورزش دوستان شهر زرنه داشتن زمین چمن مناسب است که با بهره گیری ازآن بتوانند در این رشته بصورت مداوم فعالیت نمایند.

,

یاسمی اظهار کرد:نامناسب بودن زمین چمن ورزشگاه ومرتفع نمودن مشکلات آنن از دغدغه های اصلی اداره ورزش و جوانان می باشد .

,

وی به بحث اعتبارات اشاره کرد و بیان داشت:تاکنون ۲۵۰میلیون تومان برای این زمین چمن هزینه شده است وبرای تکمیل ان یک میلیاردتومان دیگر نیاز است که باید گفت یکی از مشکلات اساسی که اداره ورزش و جوانان با آن روبرو است کمبود اعتبارات است امیدواریم که در سال جاری بتوانیم با اخذ اعتبار لازم زمین چمن شهر زرنه احیا شود.

,

حال با تمام این اوصاف انتظار میرود با توجه به اهمیت مقوله ورزش و علی الخصوص فوتبال در پویایی و نشاط جامعه در کنار استعداد بالای جوانان شهرستان در زمینه این رشته ورزشی،شاید انتظار وجود یک زمین چمن معمولی انتظار نامعقولی از سوی اهالی ورزش نیست.

,

امید است که این مقوله به عنوان یکی از معضلات و مشکلات این شهر در دستور کار سریع مسئولین قرارگیرد و این موضع سریعا رفع و رجوع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه