اخبار داغ

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

گلایه سازمان حمل و نقل مسافر از آشفته‌بازار موادضدعفونی کننده در کرج

گلایه سازمان حمل و نقل مسافر از آشفته‌بازار موادضدعفونی کننده در کرج
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج گفت: متاسفانه دو روز گذشته هر لیتر مواد ضدعفونی کننده را 55 هزارتومان خریداری می کردیم اما امروز این رقم به 75 هزار تومان رسیده است و به واسطه سلامتی مردم چاره ای جز خرید مواد نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به ضدعفونی کردن اتوبوس ها از چند روز گذشته در سطح شهر، گفت: اتوبوس هایی که در مالکیت سازمان اتوبوس رانی قرار دارند شبانه در پارکینگ و اتوبوس های شخصی در پایانه شهید سلطانی ضدعفونی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ت, ت, یتریک, یتریک,
مجید استاد کاظمی ماندگاری ضدعفونی اتوبوس ها را 48 ساعته دانست و افزود: متاسفانه دو روز گذشته هر لیتر مواد ضدعفونی کننده را 55 هزارتومان خریداری می کردیم اما امروز این رقم به 75 هزار تومان رسیده است و با توجه به اینکه اتوبوس ها مسافران بیشتری را جابجا می کنند، ضدعفونی کردن آنها نسبت به تاکسی ها اولویت دارد. 
,
 
,
وی به ضدعفونی کردن تاکسی ها در مرحله بعدی اشاره کرد و اظهار داشت: مواد ضدعفونی کننده در اختیار تاکسی رانی قرار خواهد گرفت تا تاکسی ها را ضدعفونی کنند اما متاسفانه گلایه ما نوسان قیمت و گران شدن این مواد در بازار است و ما هم به واسطه سلامت مردم چاره ای جز خرید این مواد نداریم. 
,
 
,
رئیس سازمان حمل و نقل و بارو مسافر شهرداری کرج در خاتمه اهمیت ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوس رانی و تاکسیرانی را به واسطه ارتباط مستقیم با مردم دانست و تصریح کرد: با توجه به حساسیت برخی شهروندان به بوی الکل و وایتکس نمی توانیم برای ضدعفونی کردن وسایل نقلیه از آنها استفاده کنیم. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه