اخبار داغ

پل های موقت و کوچه های منتهی به رودخانه خرم آباد مسدود شد

پل های موقت و کوچه های منتهی به رودخانه خرم آباد مسدود شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان گفت: بسیاری از کوچه های منتهی به رودخانه خرم آباد توسط شهرداری به وسیله مانع و نیوجرسی بسته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به آغاز موج بارندگی در استان لرستان اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی و شدت بارندگی در استان لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات لازم را در تمام شهرهای استان در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در شهرستان خرم آباد خیابان های ساحلی شمال به جنوب و بالعکس در دو طرف رودخانه خرم آباد ممنوع اعلام شده ، پل های موقت و همچنین بسیاری از کوچه های منتهی به رودخانه خرم آباد توسط شهرداری به وسیله مانع و نیوجرسی بسته شده است.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان عنوان کرد: به کلیه همشهریان عزیز توصیه می شود با توجه به شدت وزش باد و وجود درختان تنومند در مرکز شهر و همچنین شدت آبگرفتگی معابرتا اطلاع ثانوی از تردد در گذرگاه های آب خودداری و سرعت طولی را رعایت کنند.

,

وی بیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن خرم آباد و سرازیر شدن سیلاب ها به صورت آنتنی به هسته مرکزی شهر عاقلانه ترین کار این است که سعی کنند این دو روز سفرهای غیرضروری را به شهر بپرهیزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه