اخبار داغ

یک کارشناس تغذیه مطرح کرد؛

افراد مبتلا به ویروس کرونا موز، حبوبات و ذرت بیشتری مصرف کنند

افراد مبتلا به ویروس کرونا موز، حبوبات و ذرت بیشتری مصرف کنند
رقیه نجفی طاهر با بیان اینکه افراد مبتلا به ویروس کرونا موز، حبوبات و ذرت بیشتری مصرف کنند، گفت: مصرف ویتامین ب ۶ علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن برای تولید پادتن‌ها نیز موثر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس علوم تغذیه در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا به وسیله تغذیه و رژیم غذایی اظهار کرد: با توجه به این امر که تقویت سیستم ایمنی نقش مهمی در مقابله با ویروس کرونا دارد با استفاده از غذاهای خاصی می‌توانیم سیستم ایمنی خود را تقویت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

انواع فلفل، بروکلی‌ها و سیر سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

, انواع فلفل، بروکلی‌ها و سیر سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند, انواع فلفل، بروکلی‌ها و سیر سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند,

وی با اشاره به اینکه ویتامین C موجب افزایش تولید گلبول‌های سفید خون می‌شود، افزود: منابع غذایی مهمی همچون پرتقال، گریپ فروت، لیمو شیرین و لیمو ترش، نارنگی، انواع فلفل و بروکلی‌ها منابع مهم ویتامین A، C، E و همچنین آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر هستند که می‌تواند برای سیستم ایمنی بدن مفید است.

,

نجفی طاهر ادامه داد: سیر نیز به عنوان منبع غذایی غنی از ترکیبات سولفوری مثل آلیسین است که می‌تواند برای تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد.

,

این کارشناس تغذیه با بیان اینکه اسفناج نیز علاوه بر ویتامین C حاوی آنتی اکسیدان و بتاکاروتن است که به قدرت دفاعی بدن کمک ‌می‌کند، گفت: ماست نیز می‌تواند به عنوان یک منبع غذایی ویتامین D باشد که منجر به تنظیم سیستم ایمنی بدن باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: مصرف چای سبز نیز علاوه بر فلاونوییدها حاوی اپی‌ گالوکاتچین گالات است که منبع غنی ال- تیانین تولید کننده ترکیبات دفاعی در سلول‌های بدن است.

,

مبتلایان به کرونا موز، حبوبات و ذرت مصرف کنند

, مبتلایان به کرونا موز، حبوبات و ذرت مصرف کنند, مبتلایان به کرونا موز، حبوبات و ذرت مصرف کنند,

نجفی طاهر تاکید کرد: افرادی که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند نیز با مصرف این غذاها می‌توانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن از مکمل‌های ویتامینی نیز استفاده کنند.

,

وی با بیان اینکه مصرف ویتامین B6 نیز علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن برای تولید پادتن‌ها نیز موثر است تصریح کرد: افرادی که مبتلا به کرونا شده‌اند می‌توانند از منابع غذایی همچون موز، حبوبات و ذرت در این دوران بیشتر مصرف کنند.

,

نجفی طاهر یادآور شد: مصرف دم‌نوش آویشن، مریم گلی، اکیناسه (سرخارگل) حاوی لیمو نیز می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک بسزایی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه