اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی مطرح کرد؛

آموزش 1500 مربی و مروج اختصاصی مقابله با کرونا

آموزش 1500 مربی و مروج اختصاصی مقابله با کرونا
محسن ذاکریان گفت: تا هفته آینده بیش از 1500 مربی و مروج اختصاصی مقابله با کرونا را در سطح استان آموزش می‌دهیم که این مربی‌ها ما را در آگاه‌سازی و آموزش صحیح مردم یاری می‌رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ذاکریان، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: از اولین روز پخش اخباری مبنی بر مشاهده ویروس کرونا در ایران و قرار گرفتن تمامی کادر بهداشتی و درمانی خراسان رضوی به حال آماده‌باش، بسیج جامعه پزشکی در کنار دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت مقابله با ویروس کرونا بوده و خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال انجام اقدامات مشترکی برای مقابله با کرونا با دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستیم، گفت: با توجه به اینکه تاکنون هیچ‌گونه واکسن یا درمان قطعی علیه ویروس کرونا ساخته نشده است لذا پیشگیری و آموزش مقابله با کرونا به مردم، مهم‌ترین موضوعی است که باید انجام شود.

,

ذاکریان تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی تمام انرژی خود را برای آموزش آحاد مردم جهت مقابله و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا گذاشته است از این رو با اعزام مربی و پخش بروشورهای آموزشی در مساجد و مراکز تجمع مردم سعی شده تا آگاهی مردم در خصوص راه‌های انتقال این ویروس را افزایش دهیم.

,

وی با اشاره به اینکه ما در بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی آمادگی تربت مربی از افراد داوطلب جهت آموزش روش صحیح مقابله با کرونا را داریم، افزود: از اینجا از تمامی ائمه جماعات، گروه‌های فرهنگی، اجتماعی و جهادی که علاقه‌مند باشند تا ما را در این آموزش همگانی یاری برسانند، دعوت می‌شود تا در دوره‌های رایگان تربیت مربی جهت آموزش روش‌های صحیح مقابله با کرونا به آحاد مردم شرکت کنند.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خاطر نشان شد: بر اساس برآوردهای انجام شده، تا هفته آینده بیش از 1500 مربی و مروج اختصاصی مقابله با کرونا را در سطح استان آموزش می‌دهیم که این مربی‌ها ما را در آگاه‌سازی و آموزش صحیح مردم یاری می‌رسانند.

,

ذاکریان با بیان اینکه در حال حاضر 50 نفر به حاشیه شهر مشهد برای آموزش مردم جهت مقابله با کرونا اعزام شده‌اند، گفت: با توجه به مراجعه بیش از حد مردم به مراکز بهداشتی برای معاینه و شناسایی افراد مبتلا و محدودیت کادر درمانی،  بسیج جامعه پزشکی این آمادگی را دارد تا نیروهای خود را به مکان‌های مشخص‌شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اعزام کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه