اخبار داغ

مدیر کل هواشناسی لرستان:

افزایش شدت بارش‌ها در مناطق جنوب و جنوب شرقی لرستان/ساکنان حاشیه رودخانه‌ها منازل خود را ترک کنند

افزایش شدت بارش‌ها در مناطق جنوب و جنوب شرقی لرستان/ساکنان حاشیه رودخانه‌ها منازل خود را ترک کنند
مدیر کل هواشناسی لرستانبا اشاره به افزایش شدت بارش‌ها در مناطق جنوب و جنوب شرقی لرستان گفت: ساکنان حاشیه رودخانه‌های لرستان منازل خود را ترک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان لرستان اظهار داشت: سامانه بارشی که در استان فعال شده تا این ساعت بارش های خوبی در سطح استان داشته ایم که بیشترین میزان بارش در آبسرده بروجرد با ۹۳میلی متر گزارش شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: این سامانه بارشی تا ظهر فردا در همه نقاط استان فعالیت خود را به صورت بارش و امشب در نقاط کوهستانی و سردسیر به صورت بارش برف ادامه بدهد. 

,

مدیر کل هواشناسی لرستان عنوان کرد: شدت بارش ها در مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان لرستان بیشتر از سایر نقاط استان است. 

,

وی با بیان اینکه این  سامانه دو پیک بارشی دارد  بیان کرد: شدت های بارش در پیک اول از صبح امروز سه شنبه  تا اواسط روز خواهد بود و پیک دوم بارشی از غروب امروز تا صبح روز چهارشنبه است و متوسط بارش ها بین ۱۳۰تا ۱۷۰میلیمتر است که امیدواریم در مناطقی مانند پلدختر که در پایین دست قرار دارد و تمام آب ها به این مناطق سرازیر می شود امشب مشکلی ایجاد نشود. 

,

مرادپور گفت: به هم استانی های ساکن حاشیه رودخانه  توصیه می کنیم منازل خود را ترک کنند، همچنین از مسافرت های غیر ضروری اجتناب کنند و به امید این سامانه از عصر چهارشنبه از استان خارج خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه