اخبار داغ

در پی تخریب جاده؛

لاین برگشت محور نورآباد – خرم‌آباد مسدود شد

لاین برگشت محور نورآباد – خرم‌آباد مسدود شد
با توجه به تخریب جاده در کیلومتر ۲۷ محور خرم آباد- نورآباد محدوده روستای چشمه سرده، لاین برگشت محور از نورآباد تا خرم آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک، با توجه به تخریب جاده در کیلومتر ۲۷ محور خرم آباد- نورآباد محدوده روستای چشمه سرده موقتا لاین برگشت محور از نورآباد تا خرم آباد تا اطلاع ثانوی مسدود و لاین رفت این محور از خرم آباد به سمت نورآباد به صورت دوطرفه رفت و برگشت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی بازدید از نقاط مختلف و بحرانی محور خرم آباد- پلدختر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بارش های شدید و مداوم در سطح استان با بررسی وضعیت تیم های راهداری و نقاط بحرانی توصیه های لازم به تیم ها ابلاغ و همه تلاش تیم های راهداری برای جلوگیری از انسداد محورها بکار گرفته شده است.

,

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان نیز عنوان کرد : با توجه به پیش بینی های هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب از روز گذشته تعداد ۴۰۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۴۰ اکیپ و ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات در محورهای استان مستقر شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه