اخبار داغ

اعتراف ژنرال صهیونیستی به شکست اسرائیل در غزه

اعتراف ژنرال صهیونیستی به شکست اسرائیل در غزه
رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که اسرائیل در غزه شکست خورده و حماس همچنان بازدارندگی خود را حفظ می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عربی 21، واکنش‌های صهیونیستی درباره تشدید درگیری‌ها در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ژنرال « گابی اشکنازی» رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و عضو حزب «آبی سفید» اظهار داشت: درحالی که تشدید درگیر‌ی‌ها ضد نوار غزه متوقف نشده٬ باید با قدرت بیشتر عمل کرد و به تهدیدات کلامی پایان دهیم؛ چرا که تنها راه‌حل مان برای بحران غزه این است که بازدارندگی خود را برگردانیم.

,

اشکنازی در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی «معاریف» اضافه کرد که برای همه روشن است که حماس نمی‌خواهد پرتاب موشک‌ها را متوقف کند٬ همانطور که جهاد اسلامی معتقد است که هرکاری بخواهد انجام می‌دهد؛ بنابراین باید به دنبال مناطق دیگری که بازدارندگی خود را در آنجا تثبیت کرده‌ایم باشیم. این ژنرال صهیونیستی اشاره کرد که باید مشکل غزه را حل کرده و بازدارندگی خود را در غزه بازگردانیم؛ خلاصه بگویم که ما در جبهه جنوبی با غزه دچار نقص و کمبود هستیم.

,

وی خاطرنشان کرد که وضعیت کنونی در غزه ایجاب می‌کند که اسرائیل باید تمرکز خود را روی حملات تقویت کند؛ چرا که راه مناسب برای مقابله با سازمان‌های جهادی این است که باید اتفاقی که در جبهه شمالی افتاد را به خاطر بیاوریم.

,

رئیس اسبق ستاد ارتش تأکید کرد که باید آرامش کامل برقرار شود؛ زیرا ما هیچ منافعی در غزه نداریم و حماس همچنان بازدارندگی خود را حفظ کرده و به خوبی وضعیت ما را ارزیابی کرده و می‌داند که دیگر تمایلی به راه‌حل‌های نظامی نداریم؛ بنابراین باید به این روند پایان دهیم٬ در دوره اخیر تهدیدهای توخالی ضد غزه اعمال کردیم و اکنون زمان توقف آن است.

,

وی در پایان اظهار داشت که این وضعیت را در غزه نمی‌توان ادامه داد و چنین حالتی برای اسرائیل فاجعه‌بار است٬ امروز شهرک‌های نوار غزه جاده‌های زیادی با صهیونیست‌ها ندارند٬ قطارها کار نمی‌کنند و هیچ کس سوار آنها نمی‌شود٬ مدارس تعطیل است؛ ما برای این حاکمیت اسرائیل را تشکیل ندادیم و این حاکمیت نمی‌تواند این چنین باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه