اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

تخصیص ۲ میلیارد ریال برای خرید وسایل حفاظت فردی پرسنل بیمارستان‌ها/ در لرستان مورد مثبتی از کرونا نداشته‌ایم

تخصیص ۲ میلیارد ریال برای خرید وسایل حفاظت فردی پرسنل بیمارستان‌ها/ در لرستان مورد مثبتی از کرونا نداشته‌ایم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به تخصیص 2 میلیارد ریال برای خرید وسایل حفاظت فردی پرسنل بیمارستان‌هاگفت: در لرستان مورد مثبتی از کرونا نداشته‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سفیر افلاک، محمد رضا نیکبخت عصر امروز در دویست و هشتاد و نهمین نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان که با رویکرد برنامه های پیشگیری از کرونا برگزار شد پس از تشریح عملکرد کمیته های مختلف برنامه پیشگیری از کرونا اظهار داشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , سفیر افلاک,

جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا دو میلیارد ریال اعتبار جهت خرید وسایل حفاظت فردی پرسنل بیمارستانی تخصیص پیدا کرد که این اعتبار برای خرید این تجهیزات  طی چهار روز آینده خواهد بود.

,

وی افزود: به منظور تسریع در فرآیند تجهیز پرسنل بیمارستانها به وسایل حفاظت فردی این فرآیند خارج از تشریفات بوده و خرید برای هر بیمارستان مستقیما توسط روسای آنها انجام خواهد شد .

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: مکاتبات لازم با استانداری لرستان به منظور جلوگیری از توقف اتوبوس های مسافربری در شهرهای “اراک” و “قم” انجام شود و همچنین هماهنگی لازم با دادستان به منظور تعطیلی تمامی مراکز عرضه قلیان انجام خواهد شد.

,

وی بیان کرد: باید جلسه متخصصین عفونی به منظور تعیین خط مشی بیمارستان ها در راستای ابلاغیه وزارت مبنی بر تشخیص افراد مشکوک و معرفی برای نمونه گیری برگزار شود.

,

نیکبخت با بیان اینکه بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد به سیستم تعیین درجه حرارت لیزری مجهز شده است گفت: بیمارستان شهدای عشایر نیز طی روزهای آینده به سیستم تعیین درجه حرارت لیزری  مجهز خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم تا پایان وضعیت شیوع احتمالی “کرونا” در استان کمبود تجهیزات وجود داشته باشد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با انستیتو پاستور برای آموزش کارشناسان آزمایشگاه استان برای انجام آزمایش نمونه “کرونا” در حال انجام است و خوشبختانه پاسخ آخرین نمونه های ارسالی از لرستان تماما منفی بوده است و خوشبختانه تاکنون مورد مثبت نداشتیم.

,

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی تمامی تمهیدات لازم را جهت مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته است و  مردم نیز با رعایت نکات بهداشتی کمک کنند که این بحران را به خوبی پشت سر بگذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه