اخبار داغ

در دیدار منتخبان مردم با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح شد؛

مردم وکالت می‌دهند از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع شود/ تشکر عملی، تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم است

مردم وکالت می‌دهند از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع شود/ تشکر عملی، تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم است
آیت‌الله عبادی گفت: مردم وکالت می‌دهند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌ها دفاع شود اما اگر حرام‌خواری صورت گیرد، دل‌ها قصی و افراد نوکر آمریکا می‌شوند و دنبال بیگانه می‌روند و این در صورتی است که افراد در ابتدای کار، قسم می‌خورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در دیدار منتخبین مردم خراسان جنوبی در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: با همه مشکلات یکبار دیگر دست غیب الهی را مشاهده کردیم و حضور باشکوه مردم در انتخابات را شاهد بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: از سال 1342 که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی قیام کرد، شاهد مبارزه نابرابر از سوی استکبار هستیم.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با همه نابرابری‌هایی که وجود دارد اما پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی، عنایت پروردگار است.

,

آیت‌الله عبادی یادآور شد: زمانی که برای برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدیم، چند گروه دیگر نیز آمده بودند که یک گروه از کشور آمریکا بود. مسئول آن گروه از نابرابری‌های آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی اظهار نگرانی می‌کرد که در پاسخ، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نگران جمهوری اسلامی نباشید؛ که این نشان از توکل به خداوند در مقابل افرادی که به هیچ‌قانونی پایبند نیستند، است.

,

وی اظهار کرد: دشمنان فتنه‌هایی انجام دادند و هدفشان رسیدن به انتخابات بود اما دشمنان چه خواستند و چه شد؟ آیا آن‌چه اتفاق افتاد غیر از یاری خداوند بود؟

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که همواره در آزمایش هستیم گفت: در طول 10 دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی افرادی بودند که در جهت انقلاب و اسلامی برای مردم خدمت کردند اما افرادی نیز بودند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز نوکر بیگانه هستند.

,

آیت‌الله عبادی با بیان این‌که نمایندگی یعنی وکالت، یعنی وضع قانون در راستای قانون اساسی و نظارت بر اجرای قانون؛ افزود: مردم وکالت می‌دهند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌ها دفاع شود اما اگر حرام‌خواری صورت گیرد، دل‌ها قصی و افراد نوکر آمریکا می‌شوند و دنبال بیگانه می‌روند و این در صورتی است که افراد در ابتدای کار، قسم می‌خورند.

,

وی اظهار کرد: تزی که از سوی منتخبان مردم بیان می‌شود، زیبا و براساس آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ما همواره موظف هستیم کمک کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فردی که مسئول می‌شود مانند سربازی است که دستش روی ماشه قرار دارد و به سمت دشمن شلیک می‌کند اما او عقبه دارد و باید به او کمک کنند.

,

تشکر عملی از حضور مردم، تلاش بیشتر برای تحقق خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم است

, تشکر عملی از حضور مردم، تلاش بیشتر برای تحقق خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم است, تشکر عملی از حضور مردم، تلاش بیشتر برای تحقق خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم است,

در ابتدای این دیدار، حسین خسروی منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، سرنوشت مردم به خودشان سپرده شد و در انتخابات اخیر، مردم تکلیف خودشان را به نحو احسن انجام دادند.

,

وی افزود: در کنار آموزه‌های دینی و رهبری جامعه اسلامی، رکن سوم انقلاب، پشتوانه مردمی است و اگر تضعیف شود، بنا بر سخن آیت‌الله جوادی‌آملی اگر مردم در صحنه نباشند، امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام هم باشد، در خانه است.

,

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تشکر عملی از حضور مردم، تلاش بیشتر برای تحقق خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم است و این با اتحاد و یکدلی نمایندگان و مسئولان محقق می‌شود.

,

طرح‌های کلان در جهت پیشرفت همه‌جانبه استان طراحی کنیم

, طرح‌های کلان در جهت پیشرفت همه‌جانبه استان طراحی کنیم, طرح‌های کلان در جهت پیشرفت همه‌جانبه استان طراحی کنیم,

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی منتخب مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: باید به بهترین شکل جواب مردم مؤمن و انقلابی را بدهیم.

,

وی افزود: فرصت کم‌نظیری امروز برای جبهه انقلاب اسلامی بوجود آمده است و می‌طلبد با رویکرد عدالت‌محور تلاش کنیم نقشه راه برای پیشرفت و توسعه استان طراحی شود.

,

منتخب مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با محوریت آیت‌الله عبادی و استفاده از ظرفیت آیت‌الله رئیسی باید طرح‌های کلان در جهت پیشرفت همه‌جانبه استان طراحی کنیم.

,

خواسته مردم مطالبه‌گری است

, خواسته مردم مطالبه‌گری است, خواسته مردم مطالبه‌گری است,

مصطفی نخعی منتخب مردم نهبندان و سربیشه در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: منتخب حوزه انتخابیه‌ای هستم که بیش از 80 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و این بالاترین میزان مشارکت مردم در کشور است.

,

وی افزود: با قابلیت‌هایی که در منطقه وجود دارد اما این حوزه انتخابیه با کمبودهایی مواجهه است و با این وجود، مردم دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

,

منتخب مردم نهبندان و سربیشه در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خواسته مردم مطالبه‌گری است و با ترکیب بسیار خوبی که در منتخبین مردم خراسان جنوبی وجود دارد و همه از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستیم، با اتحاد و همدلی مطالبات به حق مردم را با پرهیز از خط‌کشی‌ها پیگیری کنیم.

,

اگر به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم، مردم به حقشان می‌رسند

, اگر به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم، مردم به حقشان می‌رسند, اگر به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم، مردم به حقشان می‌رسند,

سلمان اسحاقی منتخب مردم قاین و زیرکوه در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: گام اول انقلاب با حضور جوانان در کنار امام راحل(ره) صورت گرفت و امروز می‌توانیم بگوییم جوانان یکبار در هشت سال دفاع‌مقدس امتحان شدند.

,

وی افزود: مردم خراسان جنوبی در میدان حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی، خوش درخشیدند و برای انقلاب، ولایت مطلقه فقیه و شهدای گرانقدر به میدان آمدند.

,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان تبلیغات، شاخصه‌های مختلفی برای نماینده مطرح شد و این‌که مردم به ما تکیه کردند به دلیل شاخصه‌های انقلابی است و از مردم و علما می‌خواهیم کمکمان کنند انقلابی و ولایتمدار بمانیم چراکه اگر عملکرد انقلابی نداشته باشیم به باور مردم خدشه وارد می‌شود.

,

اسحاقی تأکید کرد: اگر به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم، مردم به حقشان می‌رسند و اقتصاد مقاومتی می‌تواند نشان‌گر آبادانی کشور باشد.

,

وی با بیان این‌که وحدت نیاز اولیه ما است اظهار کرد: وحدت در نمایندگان این دوره، متبلورتر خواهد بود.

,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: سردار شهید سلیمانی ولایتمداری خود را با حضور در خط مقدم نشان داد و ما نیز باید این‌گونه باشیم.

,

اسحاقی تصریح کرد: ما چهار نفر اعتقاد داریم حوزه‌های ما در پیشرفت و توسعه باید روبه‌جلو باشد و هیچ‌گونه تبعیضی نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه