اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسدآباد:

هیچ بیمار کرونایی در اسدآباد نداریم/ با محتکران لوازم بهداشتی برخورد می کنیم

هیچ بیمار کرونایی در اسدآباد نداریم/ با محتکران لوازم بهداشتی برخورد می کنیم
مجید درویشی با بیان اینکه مردم اسدآباد نگرانی از وجود بیمار کرونایی در این شهرستان نداشته باشند، از آنان خواست با رعایت بهداشت فردی، از تردد وعبور و مرور غیر ضروری به دیگر شهرها خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی و خاصی در خصوص بیمار کرونایی در اسدآباد گزارش نشده است، اظهار کرد: البته به لحاظ تردد افراد و ارتباطی که با شهرهای دیگر کشور وجود دارد، باید مردم بیشتر مراقبت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: باید مسئولان دانشکده علوم زشکی تمهیدات لازم را در زمینه مبارزه با بیماری کرونا بیندیشند و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این بیماری را اطلاع‌رسانی کنند.

,

درویشی با تأکید بر رعایت بهداشت فردی، از مردم خواست از تردد و عبور مرور غیر ضروری در سطح شهر و دیگر شهرهای ایران پرهیز کنند.

,

وی بابیان اینکه ما در مورد وجود افراد بیمار کرونایی شفاف هستیم و هیچ موردی در این زمینه در این شهرستان وجود ندارد، افزود: قطعا” این موارد را با مردم در میان خواهیم گذاشت.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مردم نگرانی و ترس در زمینه وجود بیمار کرونایی نداشته باشند، خاطرنشان کرد: البته هرچه بهداشت فردی و نکات بهداشتی را رعایت کنند، به نفع خودشان است.

,

درویشی در خصوص احتکار لوازات بهداشتی، گفت: در حال حاضر نیز وجود بازرسان در سطح بازار تشدید شده و قطعا” با محتکران در این زمینه برخورد خواهیم کرد و مردم می‌توانند گران فروشی در زمینه اقلام را به اداره صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان گزارش دهند.

, درویشی در خصوص احتکار لوازات بهداشتی، گفت: در حال حاضر نیز وجود بازرسان در سطح بازار تشدید شده و قطعا” با محتکران در این زمینه برخورد خواهیم کرد و مردم می‌توانند گران فروشی در زمینه اقلام را به اداره صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان گزارش دهند.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه