اخبار داغ

معاون راهداری استان همدان خبر داد؛

مه گرفتگی پدیده قالب راه های استان/ همه راه های اصلی و روستایی باز است

مه گرفتگی پدیده قالب راه های استان/ همه راه های اصلی و روستایی باز است
حمید پرورشی خرم با بیان اینکه مه گرفتگی پدیده قالب راه های استان است گفت: هم اکنون همه راه های اصلی، فرعی و روستایی استان باز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت راه های استان با توجه به بارش برف و باران اظهار کرد: در سطح راه های استان بارشهای خوبی از صبح دیروز گزارش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه گردنه آوج و اسدآباد از روز گذشته در گیر بارش برف بسیار شدید به صورت ممتد بود، افزود: پس از آن بارش برف در گردنه های همه کسی و سوباشی و… میزان بارش ها شدت یافت.

,

پرورشی خرم با تاکید بر این نکته که قبل از آغاز بارش ها راهدارخانه های استان با هشدارهای هواشناسی در آماده باش بودند، ادامه داد: در این چند روز نیروهای گشت راه ها از کلیه پل ها بازدید و لایه روبی لازم را انجام دادند و در صورت گرفتگی آب در رودخانه پل ها اقدامات لازم انجام شد.

,

وی با تاکید بر اینکه به محض آغاز بارش برف در راه ها کار راهداری زمستانی شروع شد، خاطرنشان کرد: پس از بازدید از کل راه های روستایی استان همه راه های روستایی باز گزارش شده است.

,

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر پدیده قالب در سطح راه ها مه گرفتگی شدید است که توصیه می شود هم استانی ها در مه گرفتگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا به دلیل محدودیت دید متحمل خسارت مالی و جانی نشوند.

,

پرورشی خرم افزود: هم استانی ها در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در راه های اصلی و روستایی می توانند با شماره ۱۴۱ اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه