اخبار داغ

ایستگاه بیست و یکم؛

شهرآورد اصفهان بدون تماشاگر برگزار می‌شود

شهرآورد اصفهان بدون تماشاگر برگزار می‌شود
در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته بیست و یکم شهرآورد اصفهان برگزار خواهد شد و ذوب آهن و سپاهان در مقابل هم قرار خواهند گرفت این بازی در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته بیست و یکم شهرآورد اصفهان برگزار خواهد شد و ذوب آهن و سپاهان در مقابل هم قرار خواهند گرفت این بازی در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تقابل این دو تیم شصت و سومین دربی اصفهان است که اینبار با توجه به احتمال شیوع بیماری کرونا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد؛ ذوب آهن در هفته گذشته در مقابل استقلال شکست خورد اما بازی سپاهان و پرسپولیس برگزار نشد.

,

برد در این بازی برای هر دو تیم بسیار اهمیت دارد؛ سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی به این برد نیاز دارد و ذوب آهن سه امتیاز این بازی را لازم دارد تا وضعیت تیم خود را بهتر کند.

,

آغاز شهرآورد فوتبال اصفهان به اوایل دهه 1350 بازمی‌گردد؛ این 2 تیم نخستین بار در زمستان 1351 در فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های اصفهان و در ورزشگاه تختی اصفهان با یکدیگر روبه‌رو شدند. این دیدار در پایان 90 دقیقه وقت قانونی و همچنین وقت‌های اضافه بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

,

در پنالتی‌ها تیم فوتبال سپاهان موفق شد با نتیجه 5 بر 4 ذوب‌آهن را مغلوب کند و به مقام قهرمانی برسد. نخستین دیدار این 2 تیم در مسابقات سراسری لیگ در هفته نهم جام تخت جمشید در تاریخ 20 اردیبهشت 1353 در ورزشگاه تختی اصفهان و در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر به انجام رسید که با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

,

سپاهان در این بازی اگر نتواند امتیاز لازم را بگیرد با توجه به اینکه تیم های مدعی اوج گرفته اند کار در ادامه برای طلایی پوشان برای رسیدن به قهرمانی سخت خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه