اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:

تنها مورد مثبت کرونا در آذربایجان‌غربی در حال درمان است

تنها مورد مثبت کرونا در آذربایجان‌غربی در حال درمان است
رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: یک مورد مثبت کرونا ویروس در ارومیه تا چند روز آینده از بیمارستان با بهبودی ترخیص می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، جواد آقازاده شب گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روز چهارشنبه تست کرونای بیمار خانم ۵۵ ساله در ارومیه از طرف وزارت بهداشت مثبت اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: این بیمار که چند روز پیش با علائم بالینی بیماری تنفسی و سابقه سفر زیارتی به قم و بازگشت به ارومیه را داشت از همان ابتدا بعنوان مورد مشکوک بستری و نمونه خون وی برای آزمایش کرونا به تهران ارسال شد و بلافاصله و بصورت کاملا ایزوله تحت مراقبت و درمان قرار گرفت و امروز نتیجه آزمایش وی از طرف وزارت بهداشت مثبت اعلام شد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، افزود: خوشبختانه بیمار حال عمومی خوب و شرایط پایدار دارد و بنا به اظهار همکار متخصص عفونی طی چند روز آینده با تکمیل پروسه درمان مرخص خواهد شد و این نشان می دهد که کرونا قابلیت درمان دارد و از این لحاظ بسیار خوشحالیم.

,

وی، ضمن تشکر و تقدیر از پزشکان ، پرستاران و همکارانی که در مراقبت از این بیمار تلاش کرده اند، گفت: میزان بالای هوشیاری سیستم بهداشتی و درمانی استان موجب شد که بیمار بدرستی بعنوان مورد مشکوک تلقی شود و بسرعت درمان وی قبل از اعلام نتیجه آزمایش آغاز شود و امروز شاهدیم که علی‌رغم مثبت بودن آزمایش ، حال بیمار رو به بهبود است و ان‌شاالله بزودی ترخیص خواهد شد.

,

آقازاده، بیان داشت: از آنجایی که ایزولاسیون کامل پزشکی و اصول حفاظت فردی کاملی انجام یافته بود امکان سرایت بیماری به همکاران ایجاد نشده است لذا از همه همکاران تلاشگر بسیار متشکرم.

,

وی، در پایان گفت : ما معتقدیم که باید با مردم روراست و صادق باشیم لذا تاکید می کنم که اخبار مربوط به این بیماری را از منابع معتبر اخذ کرده و با رعایت اصول بهداشت فردی و خود مراقبتی بر این بیماری غلبه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه