اخبار داغ

مسئول بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع):

مردم با واقع بینی پالس های رسانه های بیگانه را مدیریت کنند/ رعایت بهداشت فردی بهترین روش پیشگیری است

مردم با واقع بینی پالس های رسانه های بیگانه را مدیریت کنند/ رعایت بهداشت فردی بهترین روش پیشگیری است
رضایی مسئول بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) سپاه قم با اشاره به اینکه رعایت بهداشت فردی بهترین روش پیشگیری است، گفت: مردم با واقع بینی پالس های رسانه های بیگانه را مدیریت کنند تا باعث ایجاد اضطراب نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضایی مسئول بیمارستان امام علی ابن ابیطالب(ع) سپاه قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه، اظهار داشت: این بیماری قابل درمان است ولی تا زمانی که واکسن آن بدست بیایید باید بهداشت فردی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: شستشوی دست ها یکی از مهم ترین موارد پیشگیری است چراکه آلودگی از طریق دست ها به دهان، بینی و چشم ما سرایت می کند و فرد به بیماری مبتلا می شود.

مسئول بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه با رعایت بهداشت فردی مخصوصا بهداشت دست می تواند از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد، گفت: امروز افرادی که بیماری های زمینه ای دارند و یا سیستم ایمنی بدن آن ها ضعیف است باید در تجمعات و محیط های شهری کمتر حاضر شوند تا به این ویروس مبتلا نشوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیماری توسط بهداشت و درمان کشور در حال کنترل است اما جوی که توسط اخبار نادرست در کشور از این بیماری منتشر می شود نگرانی ها را بسیار بالا برده است.

رضایی افزود: پالس هایی که رسانه های معاند و بیگانه در خصوص این بیماری می دهند اضطراب و ترسی را در جامعه به وجود آورده است که می توان با یک واقع بینی درست فضا را مدیریت کنیم.

وی ابراز داشت: امروز موبایل منبع قابل اعتماد نیست که بتوانیم اخبار را ازآن دنبال کنیم چون برخی اخبار تایید نشده باعث ایجاد ترس و اضطراب در فضای عمومی جامعه می شود.

مسئول بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) گفت: طبق نظر پزشکان و منابع پزشکی از هر 100نفری که مبتلا به این بیماری می شوند تنها 15 درصد نیاز به بستری دارند و مابقی افراد با ایمنی بدن خود این بیماری را کنار می گذارند.

وی عنوان داشت: رعایت بهداشت فردی و مواظبت از افراد آسیب پذیر و همچنین رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی توسط افراد بیمار باعث خواهد شد فضای موجود به بهترین شکل مدیریت شود.

رضایی افزود: کادر پزشکی و درمانی بیمارستان های قم به صورت تمام قد ایستاده اند تا از افراد مبتلا مراقبت و مواظبت کنند تا هرچه سریعتر سلامتی کامل خود را بدست بیاورند.

وی افزود: ما از آنفولانزار اچ1ان1 به راحتی عبور کردیم واز ویروس کرونا هم عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه