اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

تشدید برخورد با احتکار شوینده‌های بهداشتی در زنجان/ موردی از احتکار در زنجان نداشتیم

تشدید برخورد با احتکار شوینده‌های بهداشتی در زنجان/ موردی از احتکار در زنجان نداشتیم
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی پلیس آگاهی استان زنجان با احتکارکنندگاه مواد بهداشتی گفت: تا به امروز احتکاری از مواد بهداشتی و ضدعفونی در استان زنجان نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; تا به امروز به غیر از یک مورد دپو 5 هزار دستکش که با همکاری کارشناسان سازمان صمت در استان کشف کردیم، موارد دیگری نداشتیم اظهار کرد: عامل آن نیز به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد و به غیر از این مورد تاکنون احتکاری در استان نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: از زمانی که موضوع ویروس کرونا مطرح شده احتکاری در استان گزارش نشده و اگر احتکاری در زمینه مواد بهداشتی و ضد عفونی وجود داشته باشد به شدت با عاملان آنها برخورد خواهد شد.

,

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید براینکه در صورت کشف چنین تخلفاتی محل مورد نظر توسط پلیس اماکن قطعا پلمپ می‌شود گفت: برای این تخلفات نیز جریمه‌های چند برابری در نظر گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده تخلفات در حوزه‌ احتکار مواد بهداشتی و یا تولید این مواد بدون مجوز و یا به صورت غیر بهداشتی به 110 و یا سازمان صمت استان اطلاع دهند تا جلو تخلف گرفته شود ابراز کرد: مبادی ورودی شهر نیز کنترل می‌شود تا کالاهای غیربهداشتی و قاچاق وارد استان نشود.

,

رحمتی با بیان اینکه همچنین از عرضه شوینده‌های قاچاق و غیربهداشتی در استان مقابله می‌شود گفت: اگر کسی بخواهد شوینده و مواد غیربهداشتی و بدون تاریخ انقضاء توزیع کند به شدت برخورد می‌شود.

,

وی بیان کرد: استان زنجان از لحاظ احتکار وضعیت خوبی دارد و احتکاری که محسوس باشد در استان نبوده و نیروی انتظامی نیز همگام با دستگاه‌های ناظر آماده باش بوده و وضعیت بازار را رصد می‌کند.

,

لازم به ذکر است شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتی اعم از دپوی یا ترددی در حوزه شوینده‌ها، مواد بهداشتی و ضدعفونی را مشاهده کردند به پلیس 110 اطلاع دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه