اخبار داغ

مدیرتعاون روستایی خراسان جنوبی:

پرداخت 69 میلیارد ریال به کشاورزان خراسان جنوبی به ازای خرید توافقی زعفران

پرداخت 69 میلیارد ریال به کشاورزان خراسان جنوبی به ازای خرید توافقی زعفران
ضیائیان احمدی گفت: تعاون روستایی خراسان جنوبی در طرح خرید توافقی زعفران تا کنون ۶۹ میلیارد ریال به کشاورزان استان پرداخت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید ضیائیان احمدی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تعاون روستایی خراسان جنوبی در طرح خرید توافقی زعفران تا کنون ۶۹ میلیارد ریال به کشاورزان استان پرداخت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی با بیان این‌که امسال برای اولین بار در کشور محصول زعفران، به صورت توافقی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری می‌شود،افزود: این مقدار هزینه بابت خرید توافقی ۱۰۰ کیلوگرم زعفران به کشاورزان پرداخت شده است.
,
 
,
مدیرتعاون روستایی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تعاون روستایی با هدف کوتاه شدن دست دلالان از آغاز فصل برداشت یعنی آبان تا پایان دی امسال به صورت حمایتی از کشاورزان اقدام به خریداری زعفران کرد.
,
 
,
ضیائیان احمدی عنوان کرد: در خرید توافقی زعفران تحویل گرفته شده از کشاورز، پس از تعیین میزان کیفیت، در چهار رده پوشال معمولی، پوشال مرغوب، شبه نگین و نگین، دسته بندی و پس از توافق کشاورز و تعاون روستایی، یک قیمت کف برای هر نوع آن تعیین می‌شود.
,
 
,
وی با بیان این‌که ارزش زعفران خریداری شده نیز در مدت یک هفته تا ۱۰ روز به تولیدکننده پرداخت می‌شود، اظهار کرد:  خرید توافقی زعفران هنوز ادامه دارد.
,
 
,
انتهای پیام/127
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه