اخبار داغ

اعتکاف در البرز برگزار نمی‌شود

اعتکاف در البرز برگزار نمی‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه گروه‌های جهادی و طلاب جهت همیاری و پرستاری ویژه از مبتلایان به ویروس کرونا در استان اعلام آمادگی کردند، گفت: مراسم اعتکاف ماه رجب لغو و به زمان دیگری موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگویی با بیان اینکه حفظ جان مومنین در شرع مقدس اسلام اهمیت ویژه ای دارد اعلام کرد:  با توجه به شرایط موجود و نظر به مشورتی که با بزرگان و علمای استان داشتیم، تصمیم بر این شد که مراسم اعتکاف ماه رجب سال جاری به رمضان ماه سال 99 موکول شود.

ولایی برحق با بیان اینکه بسیاری از مردم متقاضی برگزاری این مراسم در زمان خود بودند اما حفظ جان مردم برای ما اولویت دارد، افزود: امید داریم با رفع بلا و تثبیت اوضاع بهداشتی کشور در زمان مناسبی که احتمالا ایام ماه مبارک رمضان باشد اعتکاف سراسری استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: نیروهای جهادی مخصوصا گروه‌های جهادی طلاب درخواست داشته‌اند که به عنوان پرستار،کمک کار و پشتیان، ضدعفونی کننده و یا هر عنوان دیگری که به مدیریت اوضاع فعلی کمک می‌کند مشارکت داوطلبانه داشته باشند.

ولایی برحق در پایان با بیان این نکته که در شرایط کنونی استرس و فشار روانی بیشتر از خود ویروس کرونا روح و روان مردم را اذیت و آزار می‌دهد، گفت: پناه بردن به معنویات به طور ویژه در کنار رعایت بهداشت و تغذیه مناسب می‌تواند به کنترل اوضاع و آرامش مردم کمک کند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه