اخبار داغ

به پاس قدردانی از کادر درمانی صورت گرفت؛

اهدای بسته های امام رضایی به پرستاران ملایری+تصاویر

اهدای بسته های امام رضایی به پرستاران ملایری+تصاویر
شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر به پاس خدمات و زحمات کادر درمانی بیمارستان مهر شهرستان ملایر در روزهای اخیر برای مقابله با بیماری کرونا با اهدای بسته های امام رضایی از آنان تقدیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: امروز کادر درمانی بیمارستان ها در خط مقدم نبرد بوده و همانگونه که مدافعان حرم زمینه‌ساز امنیت کشور ما بودند، امروز پرستاران مدافعان سلامت جامعه ما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

حسام الدین حیدری ثابت گفت: در راستای تقدیر از زحمات و خدمات پرستاران امروز شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر با حضور در بیمارستان مهربسته های متبرک امام رضایی را به پرستاران این بیمارستان اهدا کردند.

,

, ,

وی گفت: پرستاران و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان ها این روزها جان خود را در دست گرفته و مشغول مقابله با بیماری کرونا هستند و حرکت ما به منظور عرض خدا قوت به آنان بود.

,

, ,

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر به اهدای ۸۰ بسته امام رضایی در میان پرستاران و کادر درمانی بیمارستان مهر اشاره کرد و افرود: این اقدام حرکت کوچکی در مقابل عظمت کار این افراد است و امید است که هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این بیماری در کشورمان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه