اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

تست دو مورد مشکوک به کرونا در بیرجند منفی از آب درآمد/ توزیع 2 هزار تیوپ محلول ضدعفونی در داروخانه‌های خراسان جنوبی

تست دو مورد مشکوک به کرونا در بیرجند منفی از آب درآمد/ توزیع 2 هزار تیوپ محلول ضدعفونی در داروخانه‌های خراسان جنوبی
دهقانی گفت: جواب آزمایش دومین مورد نمونه ارسالی ما به انستیتوپاستور، منفی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد دهقانی‌فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امشب در گفت‌وگو با خبر 20 سیمای خراسان جنوبی گفت: جواب آزمایش دومین مورد نمونه ارسالی ما به انستیتوپاستور، منفی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: مردم افرادی را مشاهده می‌کنند که در بیمارستان بستری می‌شوند و با انتشار مطالب در فضای مجازی، نگرانی بوجود می‌آید که این افراد چرا بستری شدند؟ در پاسخ باید گفت در فصل سرما مراجعه و بستری بیماران تنفسی زیادی مانند بیماران آسم یا انسداد دستگاه تنفسی و حتی بیماران انفولانزای فصلی در بیمارستان بیشتر می‌شود که هر ساله این‌گونه است و این به معنای وجود کرونا در بیماران نیست.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: این‌که بیماران در قسمتی خاص از بیمارستان قرار می‌گیرند به معنای این نیست که آن‌ها حتی مشکوک به کرونا هستند بلکه برای نمونه‌گیری از افراد جهت کرونا، معیارهایی وجود دارد و اگر این معیارها در فردی مشاهده شود، ما ریسک نمی‌کنیم و نمونه‌گیری انجام می‌شود.

,

دهقانی اظهار کرد: علاوه بر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بیرجند، بیمارستان‌های شهید رحیمی، ارتش و میلاد و درمانگاه حضرت ولیعصر(عج) بیرجند، برای بیماران سرپایی خدمات ارائه می‌کند.

,

وی افزود: مراکز جامع سلامت مهرشهر، جوادیه و امیرآباد نیز تا ساعت 12 شب پذیرای مراجعان هستند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: سامانه 190 جهت پاسخ‌گویی به سؤالات مردم تا ساعت 10 شب فعال است.

,

دهقانی اظهار کرد: در چند روز گذشته حدود 3 هزار لیتر از محلول‌های ضدعفونی دست و سطح را در اختیار سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که مراجعات زیادی دارند و اماکن عمومی توزیع کردیم.

,

وی افزود: از محلول‌های ضدعفونی دست که کارخانه داخل استان تولید می‌کند، امروز 2 هزار تیوپ در داروخانه‌های استان توزیع شد و لیست آن‌ها به اداره صنعت، معدن و تجارت جهت بازرسی و نظارت داده شد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با توجه به نیاز کارخانه داخل استان به الکل، 5 هزار لیتر الکل در اختیار کارخانه قرار دادیم تا خط تولید محلول‌های ضدعفونی دست این کارخانه تداوم داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه