اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

کادر درمانی و پزشکی در خط مقدم مبارزه به کرونا ویروس

کادر درمانی و پزشکی در خط مقدم مبارزه به کرونا ویروس
معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: در ۸ سال دفاع مقدس کادر پزشکی پابه‌پای رزمندگان در رزم‌های مختلف حضور داشته و حتی شهید می‌شدند، الان نیز این افراد هم‌پای مردم در مقابله با بیماری کرونا ویروس هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ اسماعیل مولوی معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر کادر درمانی و پزشکی در جبهه اول مبارزه با بیماری کرونا هستند.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: در ۸ سال دفاع مقدس کادر پزشکی پابه‌پای رزمندگان در رزم‌های مختلف حضور داشته و حتی شهید می‌شدند، الان هم این افراد هم‌پای مردم در مقابله با بیماری کروناویروس هستند و حتی مریض می‌شوند.

وی ادامه داد: جبهه دوم این روزها اصحاب رسانه هستند که با آگاهی بخشی به مردم می‌توانند از گسترش بیشتر کروناویروس جلوگیری کنند، سربازان پیاده نظام جبهه فرهنگی اصحاب رسانه هستند که باید روی فرهنگ مردم کار کنند.

مولوی تاکید کرد: اخباری که صحت آن تایید نشده است نباید منتقل شود.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه آرام‌سازی فضای ملتهب جامعه با استفاده از نظر کارشناسان انجام شود، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری از دستگاه‌های خدمت‌رسان در دستورکار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: از ظرفیت بسیج و قدرت بسیج‌شوندگی مردم ایران استفاده کنید تا بتوان بیماری کرونا را مهار کرد.

مولوی با بیان اینکه معرفی سودجویان باید از طریق رسانه‌ها انجام شود، گفت: آنچه امروز از کرونا ویروس خطرناک‌تر است این افراد سودجو هستند.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) خاطرنشان کرد: در این شرایط بحرانی حتی‌الامکان مراسم‌های عروسی و عزاداری به تعویق بیوفتد.

وی عنوان کرد: همگی باید همت کنند در جبهه‌ جدیدی که با آن مواجه هستیم بسیجی‌وار حاضر شده تا بتوانیم بر بیماری کرونا پیروز شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه