اخبار داغ

رئیس صمت بروجن خبر داد؛

تأمین و توزیع 132 تُن کالای اساسی برای تنظیم بازار شب عید

تأمین و توزیع 132 تُن کالای اساسی برای تنظیم بازار شب عید
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن گفت: 132 تُن کالای اساسی برای تنظیم بازار شب عید تأمین و با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظاهر ربیعی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: براساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار، توزیع چهار کالای اساسی گوشت، مرغ، برنج و شکر با نرخ مصوب به مراکز توزیع مجاز در شهرستان بروجن ابلاغ و توزیع این اقلام آغاز شده است.
 
وی افزود: هر کیلوگرم شکر با نرخ 47 هزار ریال، گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم 400 هزار ریال، مرغ منجمد 129 هزار ریال و برنج نیز هر کیسه 10 کیلوگرمی به قیمت 670 هزار ریال به مردم عرضه می شود.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن با بیان اینکه توزیع این کالاها در 50 فروشگاه بزرگ و تعدادی از واحدهای صنفی مجاز در نقاط مختلف شهرستان تا پایان سال جاری ادامه دارد، اضافه کرد: 3 اکیپ بازرسی به صورت صبح و بعدازظهر نظارت بر توزیع را بر عهده دارند.
 
مظاهر ربیعی همچنین از تأمین 150 تُن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال خبر داد و گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه با تکیه بر اولویت تأمین نیاز‌های اقشار ضعیف و متوسط به اندازه کافی تأمین و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
 
وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف و گرانفروشی را به شماره 124 اطلاع دهند.
 
 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه