اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۷۸۵ کرمانشاهی به حج تمتع/ ثبت‌نام در دفاتر زیارتی

اعزام ۷۸۵ کرمانشاهی به حج تمتع/ ثبت‌نام در دفاتر زیارتی
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام ۷۸۵ کرمانشاهی به حج تمع خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد دارابی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره جدول زمان بندی ثبت نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال آینده اظهار داشت: از روز گذشته مورخ نهم اسفند ماه تا بیست و یکم ماه جاری به منظور اطلاع از ظرفیت‌های خالی و رزرو ظرفیت‌های موجود، آن دسته از دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا تاریخ سی و یکم فرودین سال ۸۶ که در گذشته با مراجعه به سایت htps://reserve.haj.ir اطلاعات خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند نسبت به ثبت نام از طریق سایت مذکور اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

وی افزود: این افراد برای انتخاب کاروان، رزرو و ثبت نام اولیه به سامانه htps://reserve.haj.ir مراجعه و در اسرع وقت مدارک خود را به مدیر کاروان تحویل دهند زیرا در صورت عدم مراجعه به موقع، سایر دارندگان قبوض ودیعه گذاری در اولویت قرار خواهند گرفت.

,

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: همچنین در صورت عدم تکمیل ظرفیت، ثبت نام ذخیره از دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت ۸۶ که قبلاً در سایت htps://reserve.haj.ir اطلاعات خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، انجام خواهد شد.

,

این مسئول با بیان اینکه این فراخوان عمومی نبوده، تصریح کرد: این ثبت نام صرفاً برای فراهم شدن امکان مراجعه ودیعه گذاران دارای اولویت به سایت به منظور اطلاع از ظرفیت‌های خالی و رزرو در این ظرفیت‌ها است و در واقع ظرفیت جدیدی در سطح استان نخواهیم داشت.

,

وی ادامه داد: در صورتی که ظرفیت ثبت نام پیش از زمان پیش بینی شده تکمیل شود ثبت نام متوقف خواهد شد.

,

دارابی گفت: ثبت نام در ۶ دفتر زیارتی انجام می‌شود و امسال ۶ کاروان شامل چهار کاروان شیعه با مجموع ظرفیت ۵۶۵ نفر و ۲ کاروان اهل تسنن با ظرفیت ۲۲۰ نفر به حج اعزام می‌شوند.

,

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه دفاتر زیارتی اهل تسنن در شهرستان‌های جوانرود و روانسر معرفی شده است، افزود: دفاتر زیارتی مربوط به کاروان‌های شیعه در شهرستان کرمانشاه واقع در ۲۲ بهمن، ۴۵ متری آل آقا بیت عتیق- خیابان ناصری جنب مسجد ناصری- چهار راه گلستان پشت بانک ملی، خیابان مهنام_ فرهنگیان فاز یک، خیابان فهمیده جنوبی، مقابل حسینیه حضرت زهرا (س) است.

,

این مسئول عنوان کرد: سال گذشته ۹۷۰ نفر از استان کرمانشاه به حج مشرف شدند که ۵۵ درصد اهل تشیع و ۴۵ درصد اهل تسنن بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه