اخبار داغ

رئیس شورای شهر آمل اعلام کرد؛

افزایش 33 درصدی بودجه 99 شهرداری آمل/ تمام معابر ضدعفونی شد

افزایش 33 درصدی بودجه 99 شهرداری آمل/ تمام معابر ضدعفونی شد
رئیس شورای شهر آمل با اشاره به افزایش 33 درصدی بودجه سال 99 شهرداری آمل، گفت: بودجه سال 99، 200 میلیارد تومان تخمین زده شد که از سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، خسروابراهیم زاده عصر امروز در جلسه علنی شورای شهرآمل با اشاره به افزایش 33 درصدی بودجه سال 99 اظهار کرد: بودجه سال 99، 200 میلیارد تومان تخمین زده شد که از سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین افزایش هزینه در هزینه های جاری بوده است، عنوان کرد: در فصل هزینه های جاری در سال98، ۶۳ میلیارد تومان و پیشنهاد سال آینده ۷۹ میلیارد تومان، هزینه های جاری نیروهای حجمی در دو مجموعه فضا سبز ۹۸ بودجه در حدود ۱۴ میلیارد۷۰۰ تومان و سال 99، ۱۷ میلیارد و  ۵۰۰ پیشنهاد شده است.

رئیس شورای شهر آمل ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد هزینه جاری پیش بینی شده است، همچنین بودجه سازمان پسماند در امسال 17  میلیارد و ۷۰۰  بود که در سال 99، 26 میلیارد و ۹۰۰ افزایش داشتیم.

وی ازمصوب شدن بودجه ۹۹ در جلسات بعدی شورا خبر داد و افزود: با توجه به تاخیری که شهرداری در ارسال بودجه پیشنهادی داشته است و باید تا ۱۵ دی ماه ارسال می شد، اما سه شنبه هفته گذشته تحویل داده شد، تصویب بودجه نیز با تاخیر همراه خواهد بود.

ابراهیم زاده درخصوص درآمد پایدار شهرداری عنوان کرد: جلسات متعددی در خصوص رودخانه هراز داشتیم که در ایجاد درامد پایدار شهرداری نقش موثری خواهد داشت که در سال آینده شروع بکار خواهیم کرد.

وی از اجرایی شدن فاز 2 بلوار ولایت جنوبی در سال آینده بیان کرد و یادآور شد: امسال به دلیل شرایط موجود نتوانستیم به خوبی در حوزه آسفالت فعالیت کنیم، اما برای سال آینده برنامه های خوبی خواهیم داشت، جابه جایی شهرداری مرکزی در بلوار آزادگان و ایجاد فرهنگسرا در شهرداری فعلی از دیگر برنامه های سال پیش رو خواهد بود.

رئیس شورای شهر آمل به فصل جدیدی برای درآمد اشاره کرد و افزود: شهرداری به سمتی می رود که اهرم درآمدی خود را بالا می برد، صدور پروانه ممیزی شهرداری به صوت درست و صحیح باید اجرا شود که می تواند حداقل ۵۰۰ میلیارد ریال درآمدزایی کند.

وی از فعالیت رسانه ها و فضای مجازی در ورود به بیماری کرونا تشکر کرد و افزود: رسانه ها و شبکه های مجازی در توصیه پزشکی فعالیت خوبی داشتند و باید تشکرویژه به سربازان عملیات کرونا که پزشکان و پرستاران هستند، تا پای جان خودبرای سلامتی هم وطنان تلاش می‌کنند.

ابراهیم زاده تصریح کرد: فعالیت های خوبی در سطح شهراجرا شد، تمام معابر سطح شهر آهک پاشی شدند، کلیه ناوگان حمل و نقل کاملا ضدعفونی انجام شد، چند هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده خریداری شد تا معابر اصلی، فرعی و مغاره ها و.. ضدعفونی شوند.

وی در پایان توصیه کرد: ادارات به وابسته ارتباط با ارباب رجوع درگیر بیماری کرونا هستند، مراجعات غیرضروری را کم کنید، از پارک کنار خیابان های اصلی استفاده نکنید، برای مقابله با این بیماری تقاضا داریم با توجه به اوج واگیر بودن آن در این هفته از حضور در خیابان ها و تجمعات اجتناب کنند تا همه با هم با این بیماری بجنگیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه