مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در نامهای خطاب به دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان، خواستار لغو مکاتبه رئیس اداره مشتریان ارتباطات سیار منطقه سمنان در خصوص کاهش ساعات کاری دفاتر پیشخوان شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، نهم اسفندماه بود که سخنگوی وزارت بهداشت از کاهش ساعات کاری ادارات با تصمیم ستادهای استانی مقابله با کرونا و استانداران خبر داد. بر اساس مصوبه کارگروه ملی مبارزه با کرونا، ساعات کاری ادارات ستادی و اجرایی استان شامل واحدهای اداری دستگاههای اجرایی، موسسات آموزش عالی و کادر اداری شهرداریها از روز شنبه به مدت سه روز کاهش پیدا کرد و سپس تا پایان هفته جاری تمدید شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,با این وجود اما ساعات کاری برخی مراکز نظیر دفاتر پیشخوان تغییری نکرده است. یک روز پس از مصوبه کارگروه ملی مبارزه با کرونا، در روز دهم اسفندماه، حسینعلی نوری، رئیس اداره مشتریان ارتباطات سیار منطقه سمنان در نامهای خطاب به مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان، کاهش ساعات کاری بخش تلفن همراه این دفاتر را با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعلام کرد. در این نامه، از مدیران دفاتر خواسته شده بود که اطلاعیه کاهش ساعات کاری دفاتر «تا اطلاع ثانوی» را در ورودی دفاتر نصب کنند.
یکروز پس از صدور این نامه، سیدیاسر حسنپور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در نامهای خطاب به دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان، خواستار لغو مکاتبه رئیس اداره مشتریان ارتباطات سیار منطقه سمنان شد. حسنپور در نامه خود از عدم هماهنگی نوری با کارگروه یا دبیرخانه دفاتر پیشخوان ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص کاهش ساعات کاری این دفاتر در بخش تلفن همراه ابراز ناخرسندی کرده بود.
اما علت مخالفت حسنپور با کاهش ساعات اداری دفاتر پیشخوان چیست؟ این پرسشی است که مرآت با مسئول دبیرخانه دفاتر پیشخوان استان سمنان مطرح کرده است.
رضا خالصی مخالفت مذکور را کاملا معقول و مبتنی بر مصوبه شورای مدیریت بحران استان دانست و گفت: در سطح استان 63 دفتر شهری پیشخوان خدمات دولت فعال هستند؛ این دفاتر در سطح شهر پراکنده هستند و بیش از 200 خدمت از مجموعه خدمات دستگاههای اجرایی را ارائه میدهند؛ با توجه به این که بر مبنای مصوبه مذکور، ساعات کاری ادارات کاهش پیدا کرده است، اگر ساعات کاری این دفاتر نیز کاهش پیدا کند به نیاز مردم در دریافت خدمات مختلف پاسخ داده نخواهد شد.
خالصی با اشاره به این که پراکندگی مطلوب دفاتر پیشخوان در سطح شهرها از ازدحام جمعیت در این دفاتر جلوگیری میکند گفت: به طور مثال انتقال مالکیت خط تلفن همراه، به جای آن که به طور متمرکز در مخابرات انجام شود، در 63 دفتر در سراسر استان امکانپذیر است.
مسئول دبیرخانه دفاتر پیشخوان استان سمنان از پیگیری برای تأمین برخی اقلام بهداشتی برای دفاتر پیشخوان از طریق دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اگر بتوانیم ماسک و دستکش و دیگر اقلام به صورت دولتی برای دفاتر پیشخوان تهیه خواهد شد تا رعایت مسائل بهداشتی در دفاتر در شرایط مطلوبی امکانپذیر باشد.
وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با فراهم کردن زمینههای ارائه برخط خدمات گفت: بر اساس مصوبه مذکور، تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده است؛ از جمله آن که به تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است که بکوشند مردم را به دریافت خدمت به صورت اینترنتی سوق دهند.
با توجه به شرایط بحرانی حاضر و نظر به پیشرفتهای تکنولوژیک، به نظر میرسد میتوان با هماهنگی بیشتر میان مردم و دستگاهها، بسیاری از خدمات را به صورت الکترونیکی در اختیار مردم قرار داد تا ضمن سهولت در دسترسی به خدمات، از شیوع بیماری کرونا در شرایط موجود به نحو مطلوبتری جلوگیری شود.
انتهای پیام/
با این وجود اما ساعات کاری برخی مراکز نظیر دفاتر پیشخوان تغییری نکرده است. یک روز پس از مصوبه کارگروه ملی مبارزه با کرونا، در روز دهم اسفندماه، حسینعلی نوری، رئیس اداره مشتریان ارتباطات سیار منطقه سمنان در نامهای خطاب به مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان، کاهش ساعات کاری بخش تلفن همراه این دفاتر را با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعلام کرد. در این نامه، از مدیران دفاتر خواسته شده بود که اطلاعیه کاهش ساعات کاری دفاتر «تا اطلاع ثانوی» را در ورودی دفاتر نصب کنند.
یکروز پس از صدور این نامه، سیدیاسر حسنپور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در نامهای خطاب به دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان، خواستار لغو مکاتبه رئیس اداره مشتریان ارتباطات سیار منطقه سمنان شد. حسنپور در نامه خود از عدم هماهنگی نوری با کارگروه یا دبیرخانه دفاتر پیشخوان ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص کاهش ساعات کاری این دفاتر در بخش تلفن همراه ابراز ناخرسندی کرده بود.
اما علت مخالفت حسنپور با کاهش ساعات اداری دفاتر پیشخوان چیست؟ این پرسشی است که مرآت با مسئول دبیرخانه دفاتر پیشخوان استان سمنان مطرح کرده است.
رضا خالصی مخالفت مذکور را کاملا معقول و مبتنی بر مصوبه شورای مدیریت بحران استان دانست و گفت: در سطح استان 63 دفتر شهری پیشخوان خدمات دولت فعال هستند؛ این دفاتر در سطح شهر پراکنده هستند و بیش از 200 خدمت از مجموعه خدمات دستگاههای اجرایی را ارائه میدهند؛ با توجه به این که بر مبنای مصوبه مذکور، ساعات کاری ادارات کاهش پیدا کرده است، اگر ساعات کاری این دفاتر نیز کاهش پیدا کند به نیاز مردم در دریافت خدمات مختلف پاسخ داده نخواهد شد.
خالصی با اشاره به این که پراکندگی مطلوب دفاتر پیشخوان در سطح شهرها از ازدحام جمعیت در این دفاتر جلوگیری میکند گفت: به طور مثال انتقال مالکیت خط تلفن همراه، به جای آن که به طور متمرکز در مخابرات انجام شود، در 63 دفتر در سراسر استان امکانپذیر است.
مسئول دبیرخانه دفاتر پیشخوان استان سمنان از پیگیری برای تأمین برخی اقلام بهداشتی برای دفاتر پیشخوان از طریق دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اگر بتوانیم ماسک و دستکش و دیگر اقلام به صورت دولتی برای دفاتر پیشخوان تهیه خواهد شد تا رعایت مسائل بهداشتی در دفاتر در شرایط مطلوبی امکانپذیر باشد.
وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با فراهم کردن زمینههای ارائه برخط خدمات گفت: بر اساس مصوبه مذکور، تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده است؛ از جمله آن که به تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است که بکوشند مردم را به دریافت خدمت به صورت اینترنتی سوق دهند.
با توجه به شرایط بحرانی حاضر و نظر به پیشرفتهای تکنولوژیک، به نظر میرسد میتوان با هماهنگی بیشتر میان مردم و دستگاهها، بسیاری از خدمات را به صورت الکترونیکی در اختیار مردم قرار داد تا ضمن سهولت در دسترسی به خدمات، از شیوع بیماری کرونا در شرایط موجود به نحو مطلوبتری جلوگیری شود.
انتهای پیام/
با این وجود اما ساعات کاری برخی مراکز نظیر دفاتر پیشخوان تغییری نکرده است. یک روز پس از مصوبه کارگروه ملی مبارزه با کرونا، در روز دهم اسفندماه، حسینعلی نوری، رئیس اداره مشتریان ارتباطات سیار منطقه سمنان در نامهای خطاب به مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان، کاهش ساعات کاری بخش تلفن همراه این دفاتر را با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعلام کرد. در این نامه، از مدیران دفاتر خواسته شده بود که اطلاعیه کاهش ساعات کاری دفاتر «تا اطلاع ثانوی» را در ورودی دفاتر نصب کنند.
یکروز پس از صدور این نامه، سیدیاسر حسنپور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در نامهای خطاب به دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان، خواستار لغو مکاتبه رئیس اداره مشتریان ارتباطات سیار منطقه سمنان شد. حسنپور در نامه خود از عدم هماهنگی نوری با کارگروه یا دبیرخانه دفاتر پیشخوان ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص کاهش ساعات کاری این دفاتر در بخش تلفن همراه ابراز ناخرسندی کرده بود.
اما علت مخالفت حسنپور با کاهش ساعات اداری دفاتر پیشخوان چیست؟ این پرسشی است که مرآت با مسئول دبیرخانه دفاتر پیشخوان استان سمنان مطرح کرده است.
رضا خالصی مخالفت مذکور را کاملا معقول و مبتنی بر مصوبه شورای مدیریت بحران استان دانست و گفت: در سطح استان 63 دفتر شهری پیشخوان خدمات دولت فعال هستند؛ این دفاتر در سطح شهر پراکنده هستند و بیش از 200 خدمت از مجموعه خدمات دستگاههای اجرایی را ارائه میدهند؛ با توجه به این که بر مبنای مصوبه مذکور، ساعات کاری ادارات کاهش پیدا کرده است، اگر ساعات کاری این دفاتر نیز کاهش پیدا کند به نیاز مردم در دریافت خدمات مختلف پاسخ داده نخواهد شد.
خالصی با اشاره به این که پراکندگی مطلوب دفاتر پیشخوان در سطح شهرها از ازدحام جمعیت در این دفاتر جلوگیری میکند گفت: به طور مثال انتقال مالکیت خط تلفن همراه، به جای آن که به طور متمرکز در مخابرات انجام شود، در 63 دفتر در سراسر استان امکانپذیر است.
مسئول دبیرخانه دفاتر پیشخوان استان سمنان از پیگیری برای تأمین برخی اقلام بهداشتی برای دفاتر پیشخوان از طریق دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اگر بتوانیم ماسک و دستکش و دیگر اقلام به صورت دولتی برای دفاتر پیشخوان تهیه خواهد شد تا رعایت مسائل بهداشتی در دفاتر در شرایط مطلوبی امکانپذیر باشد.
وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با فراهم کردن زمینههای ارائه برخط خدمات گفت: بر اساس مصوبه مذکور، تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده است؛ از جمله آن که به تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است که بکوشند مردم را به دریافت خدمت به صورت اینترنتی سوق دهند.
با توجه به شرایط بحرانی حاضر و نظر به پیشرفتهای تکنولوژیک، به نظر میرسد میتوان با هماهنگی بیشتر میان مردم و دستگاهها، بسیاری از خدمات را به صورت الکترونیکی در اختیار مردم قرار داد تا ضمن سهولت در دسترسی به خدمات، از شیوع بیماری کرونا در شرایط موجود به نحو مطلوبتری جلوگیری شود.
انتهای پیام/
با این وجود اما ساعات کاری برخی مراکز نظیر دفاتر پیشخوان تغییری نکرده است. یک روز پس از مصوبه کارگروه ملی مبارزه با کرونا، در روز دهم اسفندماه، حسینعلی نوری، رئیس اداره مشتریان ارتباطات سیار منطقه سمنان در نامهای خطاب به مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سمنان، کاهش ساعات کاری بخش تلفن همراه این دفاتر را با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعلام کرد. در این نامه، از مدیران دفاتر خواسته شده بود که اطلاعیه کاهش ساعات کاری دفاتر «تا اطلاع ثانوی» را در ورودی دفاتر نصب کنند.
,یکروز پس از صدور این نامه، سیدیاسر حسنپور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در نامهای خطاب به دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان، خواستار لغو مکاتبه رئیس اداره مشتریان ارتباطات سیار منطقه سمنان شد. حسنپور در نامه خود از عدم هماهنگی نوری با کارگروه یا دبیرخانه دفاتر پیشخوان ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص کاهش ساعات کاری این دفاتر در بخش تلفن همراه ابراز ناخرسندی کرده بود.
,اما علت مخالفت حسنپور با کاهش ساعات اداری دفاتر پیشخوان چیست؟ این پرسشی است که مرآت با مسئول دبیرخانه دفاتر پیشخوان استان سمنان مطرح کرده است.
,رضا خالصی مخالفت مذکور را کاملا معقول و مبتنی بر مصوبه شورای مدیریت بحران استان دانست و گفت: در سطح استان 63 دفتر شهری پیشخوان خدمات دولت فعال هستند؛ این دفاتر در سطح شهر پراکنده هستند و بیش از 200 خدمت از مجموعه خدمات دستگاههای اجرایی را ارائه میدهند؛ با توجه به این که بر مبنای مصوبه مذکور، ساعات کاری ادارات کاهش پیدا کرده است، اگر ساعات کاری این دفاتر نیز کاهش پیدا کند به نیاز مردم در دریافت خدمات مختلف پاسخ داده نخواهد شد.
,خالصی با اشاره به این که پراکندگی مطلوب دفاتر پیشخوان در سطح شهرها از ازدحام جمعیت در این دفاتر جلوگیری میکند گفت: به طور مثال انتقال مالکیت خط تلفن همراه، به جای آن که به طور متمرکز در مخابرات انجام شود، در 63 دفتر در سراسر استان امکانپذیر است.
,مسئول دبیرخانه دفاتر پیشخوان استان سمنان از پیگیری برای تأمین برخی اقلام بهداشتی برای دفاتر پیشخوان از طریق دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اگر بتوانیم ماسک و دستکش و دیگر اقلام به صورت دولتی برای دفاتر پیشخوان تهیه خواهد شد تا رعایت مسائل بهداشتی در دفاتر در شرایط مطلوبی امکانپذیر باشد.
,وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با فراهم کردن زمینههای ارائه برخط خدمات گفت: بر اساس مصوبه مذکور، تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده است؛ از جمله آن که به تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است که بکوشند مردم را به دریافت خدمت به صورت اینترنتی سوق دهند.
,با توجه به شرایط بحرانی حاضر و نظر به پیشرفتهای تکنولوژیک، به نظر میرسد میتوان با هماهنگی بیشتر میان مردم و دستگاهها، بسیاری از خدمات را به صورت الکترونیکی در اختیار مردم قرار داد تا ضمن سهولت در دسترسی به خدمات، از شیوع بیماری کرونا در شرایط موجود به نحو مطلوبتری جلوگیری شود.
,انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه