اخبار داغ

تدابیری که در خصوص کرونا عملیاتی نمی‌شوند!

امتناع برخی اپراتورهای جایگاه سوخت از سوختگیری/ شرکت نفت: مردم تخلفات را گزارش کنند

امتناع برخی اپراتورهای جایگاه سوخت از سوختگیری/ شرکت نفت: مردم تخلفات را گزارش کنند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از شهروندان استان کردستان م‌ خواهیم از دست زدن به نازل‌های جایگاه های سوخت خودداری کرده و این کار را به اپراتورها واگذار کنند تا از انتشار آلودگی بیشتر جلوگیری شود. متأسفانه برخی اپراتورها از این کار سر باز می‌زنند و لازم است شرکت نفت نظارت بیشتر ی بر این مسئله داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، با گسترش ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس در جایگاه‌های سوخت دستورالعمل جدیدی صادر شده که براساس آن روند سوختگیری باید توسط اپراتورها انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

بر اساس این دستورالعمل و پیرو اطلاعیه‌های وزارت بهداشت درخصوص همکاری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به کلیه جایگاه داران توزیع فرآورده مایع و سی‌ان‌جی اعلام شود تا فرآیند سوختگیری و پرداخت در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت توسط اپراتور جایگاه انجام یا دستکش یکبار مصرف جهت استفاده عموم مردم در دسترس افراد قرار گرفته و فرایند سوختگیری و پرداخت بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود.

,

در راستای این اطلاعیه با جهت صحت و سقم خبر با چند نفر از شهروندان استان کردستان گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

,

در برخی جایگاه های سوخت اپراتور ها از سوختگیری امتناع می کنند

, در برخی جایگاه های سوخت اپراتور ها از سوختگیری امتناع می کنند,

مرادی یکی از شهروندان سقزی در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اظهار داشت: بیش از یک هفته است که شاهد شیوع بیماری کرونا ویروس در بین مردم هستیم که وزارت بهداشت و درمان در اطلاعیه های پی در پی از مردم می خواهد با رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن از گسترش آن جلوگیری کند.

,

وی تصریح کرد: جایگاه های سوخت گیری یکی از مراکز شیوع این ویروس است که هم شهروندان و هم جایگاه داران باید با رعایت نکات بهداشتی از گسترش این بیماری جلوگیری کند.

,

این شهروند سقزی با اشاره به دستور العمل جدید جایگاه های سوخت گفت: در این اطلاعیه تاکید شده که جهت جلوگیری از انتشار ویروس خود جایگاه داران اقدام به سوخت گیری و کشیدن کارت نمایند که متاسفانه در جایگاه های سوخت سقز نه مردم رعایت می کنند و نه جایگاه داران توجهی به این نکته مهم بهداشتی دارند که خواستار رسیدگی جدی مسوولان به این امر مهم هستیم.

,

یکی از شهروندان بانه ای در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در 7 جایگاه سوختی که در شهر بانه وجود دارد خود اپراتورهای جایگاه اقدام به رعایت نکات بهداشتی به ویژه داشتن دستکش در دست اقدام به سوختگیری برای مشتریان می نمایند که جای تشکر دارد.

,

در برخی جایگاه ها نه دستکش هست نه خود اپراتور اقدام به سوختگیری می کند

, در برخی جایگاه ها نه دستکش هست نه خود اپراتور اقدام به سوختگیری می کند,

محمدی ویسی یکی از شهروندان سنندجی در گفتگو با خبرنگار کردتودی بیان داشت: روز گذشته جهت سوختگیری به یکی از جایگاه های سنندج رفتم ، طبق اطلاعیه جدید وزارت بهداشت جهت جلوگیری از انتشار کرونا ویروس باید خود اپراتورها سوختگیری را انجام دهند و دستکش یک بار مصرف جهت استفاده عموم مردم در دسترس قرار داده شود.

,

این شهروند سنندجی ادامه داد: متاسفانه در جایگاه سوخت نه دستکش یک بار مصرف بود و نه خود اپراتور سوختگیری را انجام داد.

,

وی با تاکید بر اینکه نازل های جایگاه سوخت و صفحه رمز کارت سوخت از مهمترین مکان های جهت انتشار کرونا ویروس است ، گفت: از مسوولان می خواهیم با نظارت جدی بر این مسئله به فکر سلامتی شهروندان باشند.

,

مردم از دست زدن به نازل جایگاه ها خودداری کنند

, مردم از دست زدن به نازل جایگاه ها خودداری کنند,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران کردتودی، اظهار داشت: پیرو دستور العمل وزارت بهداشت جهت جلوگیری از انتشار کرونا ویروس در مکان های عمومی ، اطلاعیه ای به کلیه جایگاه های سی ان جی و مایع استان کردستان مبنی بر رعایت اصول بهداشتی ابلاغ شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در استان کردستان به صورت روزانه با محلول ضد عفونی و گندزدایی می‌شوند، افزود: پیرو دستور العمل وزارت بهداشت تا اطلاع ثانوی اپراتورهای واقع در جایگاه جهت جلوگیری از انتشار این ویروس ملزم به سوختگیری هستند و لازم نیست مردم با در دست گرفتن نازل این اقدام را انجام دهند.

,

گیتی منش گفت: از شهروندان استان کردستان می خواهیم از دست زدن به نازل‌ها خودداری کرده و این کار را به اپراتور ها واگذار کنند تا از انتشار آلودگی بیشتر جلوگیری شود.

,

مدیر شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی منطقه کردستان از ضد عفونی و گندزدایی محوطه بیرونی و دفاتر جایگاه ها به طور مستمر در روز خبر داد و بیان داشت: از شهرداری تقاضا داریم با توجه به اینکه جایگاه های سوخت گیری از مکان های عمومی هستند در گند زدایی و ضدعفونی آن ما را یاری کنند.

,

این مسوول در جواب سوال خبرنگار کردتودی که این ابلاغیه در خیلی از شهرهای استان کردستان رعایت نمی شود اظهار داشت: همکاران شرکت نفت در شهرهای مختلف استان کردستان در طول روز از جایگاه های سوخت بازدید می کنند و از مردم می خواهیم اگر در این خصوص تخلفی در جایگاه های سوخت مبنی بر امتناع اپراتور ها در سوخت گیری مشاهده کردند موضوع را به روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه غرب اطلاع دهند.

,

ابتلای 10 نفر در استان کردستان به کرونا ویروس

, ابتلای 10 نفر در استان کردستان به کرونا ویروس,

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان ۲ هزار و ۶۶۳ تن را گرفته است.

,

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در کشور ایران هفت هزار و ۲۸۰ نفر به بیمارستان ها مراجعه کردند که از این تعداد، از چهار هزار و ۳۱۲ تست گرفته شده که آزمایش یک هزار و ۵۰۱ نفر آنها مثبت است.

,

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان ابتلای قطعی 10 نفر به کرونا ویروس ثبت شده است که تا کنون هیچگونه فوتی بر اثر این بیماری در این استان مشاهده نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه