اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

روز شهید بهانه‌ای برای گرامیداشت ایثارگری‌ها شهدا است/ لغو برخی برنامه‌های روز شهید به دلیل شیوع کرونا

روز شهید بهانه‌ای برای گرامیداشت ایثارگری‌ها شهدا است/ لغو برخی برنامه‌های روز شهید به دلیل شیوع کرونا
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: روز شهید تنها بهانه‌ای برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این قشر محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 22 اسفند به عنوان روز شهید نامگذاری شده است که هر ساله برنامه‌های مختلفی در این زمینه در استان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای در تاریخ نظام اسلامی دارند، افزود: روز شهید تنها بهانه‌ای برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آنان محسوب می‌شود.

,

این مسئول بیان داشت: تاریخ نظام اسلامی سرشار از ایثار و جان گذشتگی افرادی است که با شهادت خود زمینه استقلال و آزادی نظام اسلامی را فراهم کردند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه موضوع ایثار و شهادت طلبی موجب می‌شود تا تکریم شهدا و ایثارگران در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد، ادامه داد: روز 22 اسفند به عنوان روز شهید فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام اسلامی و تکریم خانواده‌های شهدا است.

,

کاظمی گفت: شهدا رفتند تا نظام اسلامی پایدار مانده و امروز در امنیت کامل به راه خود ادامه دهد.

,

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و زنجان، گفت: امسال برنامه‌های روز شهید به صورت غیر تجمعی و بیشتر در شبکه‌های اجتماعی و پیگیری‌های غیرحضوری اجرایی می شود.

,

این مسئول گفت: امروز نیز جشن دیدار با پدران آسمانی به خاطر همین موضوع لغو شد و قرار است فرزندان شهدا به صورت انفرادی بر سرمزار پدران آسمانی خود حضور یابند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه