اخبار داغ

مسئول گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان:

2000 بسته بهداشتی در بین نیازمندان زنجانی توزیع می‌شود

2000 بسته بهداشتی در بین نیازمندان زنجانی توزیع می‌شود
مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به برنامه‌های مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان در خصوص بیماری کرونا گفت: توزیع 2000 بسته بهداشتی در بین نیازمندان از برنامه‌های این مجمع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فائزه بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا در کشور، مجمع گروه‌های جهادی  بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان متشکل از 20گروه، قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا را تشکیل دادند اظهار کرد: بلافاصله جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط گروه‌های جهادی آغاز شد و 150 دانشجوی جهادگر بسیجی اعلام آمادگی کردند و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اقدامات اولیه آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در فاز اول و در پویش مدافعان سلامت قرار بر آماده‌سازی  2000 بسته بهداشتی و نظافتی برای نیازمندان بود و  به همین منظور پس اعلام شماره‌حساب بانکی، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی شد، ابراز کرد: بسته‌های اولیه بهداشتی و نظافتی برای نیازمندان تهیه‌شده است.

,

مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان بیان کرد: روز 14 اسفندماه بیش از 120 سبد بهداشتی در دو منطقه از شهر زنجان به دست نیازمندانی که قبلاً شناسایی‌شده بود رسید و امروز 420 سبد بهداشتی دیگر در میان این مردم منطق محروم توزیع می‌شود.

,

وی از آماده شدن 500 بسته بهداشتی برای توزیع در روزهای آینده، خبر داد و عنوان کرد:  امیدواریم با جذب کمک‌های نقدی بیشتر بتوانیم تمامی نیازمندان شناسایی‌شده را تحت پوشش قرار داده و  بسته‌های بهداشتی را به آن‌ها برسانیم.

,

بازرگان با بیان اینکه در فاز دوم کار های جهادی برای بیماری کرونا تلاش می‌کنیم به سمت تولید مواد ضدعفونی‌کننده حرکت کنیم و به همین منظور موافقت دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای در اختیار نهادن برخی از مکان‌های بهداشتی این دانشگاه انجام‌شده خاطرنشان کرد:  کنار این کار ها از شرکت‌ها و مجموعه‌های بهداشتی خارج استان نیز آمادگی خود را برای در اختیار نهادن مواد خام اولیه اعلام کرده‌اند و امیدواریم طی روزهای آینده این کار انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه