اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان:

برگزاری جلسات مقابله با کرونا همچون جلسات اتاق جنگ است/ پذیرش مسافر ممنوع

برگزاری جلسات مقابله با کرونا همچون جلسات اتاق جنگ است/ پذیرش مسافر ممنوع
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با تاکید بر ممنوعیت پذیرش مسافر در سراسر استان گفت: فرمانداران استان و مدیران شهری از پذیرش مسافران در کمپ های اقامتی و گردشگری جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، ایرج رئیسیان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و کارگروه استانی مقابله با کرونا گفت: با دستور استاندار سمنان، بمنظور پیشگیری و مقابله با کرونا، کمیته های مختلفی تحت قالب کارگروه استانی مقابله با کرونا در استانداری سمنان شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
رئیسیان با بیان اینکه گزارش های اعلام شده از سوی کمیته های کارگروه استانی مبارزه با کرونا بصورت روزانه جمع بندی و برای مراجع کشوری ارسال میشود اظهار کرد: برگزاری این جلسات همچون جلسات اتاق جنگ است و دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و لازم است تمامی مدیران انجام مصوبات و تکالیف مشخص شده ی دستگاهی را مد نظر قرار داده و این مصوبات بر روی کاغذ نماند. 
,
 
,
وی با تقدیر از شهرداران و دهیاران استان بدلیل همکاری در انجام مصوبات شورای تامین و ضد عفونی شهرها و روستاها و ... گفت: خوشبختانه تمامی سالن های چند منظوره استان برای خدمات رسانی و درخواست احتمالی دانشگاه های علوم پزشکی آماده سازی شده است.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با تاکید بر ممنوعیت پذیرش مسافر در سراسر استان گفت:  فرمانداران استان و مدیران شهری از پذیرش مسافران در کمپ های اقامتی و گردشگری جلوگیری کنند.
,
 
,
رئیسیان تصریح کرد: سوخت گیری وسائط نقلیه در جایگاههای فرآورده های نفتی استان، الزاما باید توسط جایگاه داران انجام شود.
,
 
,
وی در پایان گفت: اعتبار دفترچه های بیمه تا پایان فروردین ۹۹  تمدید گردد تا شاهد کاهش میزان رفت و آمدها جهت تمدید اعتبار دفترچه های بیمه باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه