اخبار داغ

به همت قرارگاه جهادی؛

کارگاه تولید لباس و ماسک در سنندج افتتاح شد

کارگاه تولید لباس و ماسک در سنندج افتتاح شد
قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در سنندج اولین کارگاه تولید لباس و ماسک خود را افتتاح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی،  این کارگاه در مرکز خیاطی دانشکده فنی خواهران سنندج افتتاح شد، و اعضای آن متشکل از جهادگران بسیجی عضو قرارگاه و دانشجویان بسیجی بوده که روزانه ۱۵۰ ماسک و لباس را تولید می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

لباس و ماسک تولیدی در این کارگاه به مراکز درمانی داده میشود و توزیع ان برعهده کادر درمانی خواهد بود تا در بهترین و مناسب ترین مکان استفاده شود.

,

در همین زمینه دبیر قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا با توجه به اینکه کادر درمانی در راستای ایفای نقش حقیقی خود و در حوزه سلامت زحمات فراوانی می کشند، گفت: بسیج دانشجویی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ پزشکان و پرستاران مدافع سلامت که در مجموعه نظام سلامت با جان و دل تلاش می کنند وظیفه خود می داند پیرامون وضعیت سلامت استان و نحوه مقابله با ویروس کرونا در راستای ایجاد گفتمان امیدبخشی به جامعه اقداماتی را انجام دهد.

,

ابراهیم اسدی عنوان کرد: در همین راستا بسیج دانشجویی آمادگی خود را در جهت کمک به کادر درمانی اعلام میدارد و ایجاد قرارگاه دانشجویی مبارزه با ویروس کرونا در بسیج دانشجویی در پنج کارگروه آغاز به کار کرده است.

,

وی گفت: فعالیت در عرصه های تولید و انتشار محتوا برای ایجاد آرامش روانی در جامعه، راه اندازی خط تولید مواد ضدعفونی کننده جهت مصارف عمومی، آمادگی در حوزه آموزش و پیشگیری، استقرار پایگاه های سلامت در سطح شهر و میادین اصلی جهت چکاپ اولیه مردم از اقدامات قرارگاه است.

,

اسدی عنوان کرد: کارگاه تولید ماسک و لباس هم با کمک خیاطان و دانشجویان بسیجی در محل دانشکده فنی خواهران افتتاح شده که امیدواریم بتواند کاری ارزشمند با بازخورد خوب برای کمک به کادر درمانی باشد.

,

وی در خاتمه با آرزوی سلامت و طول عمر برای کادر درمان و مدافعان سلامت مردم، دعای خیر مردم را پشت و پناه کارکنان وزارت بهداشت و مراکز تابعه دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه