اخبار داغ

گزارش دانا از واکنش متناقض اصلاح طلبان به شکست تاریخی؛

اصلاح‌طلبان مجلس دهم دسته چندمی بودند یا اسطوره؟/ حمله به مجلسی که تشکیل نشده با چاشنی «گریه سیاسی»

اصلاح‌طلبان مجلس دهم دسته چندمی بودند یا اسطوره؟/ حمله به مجلسی که تشکیل نشده با چاشنی «گریه سیاسی»
درحالی که کارشناسان سیاسی مطرح می کنند اصلاحات از عملکرد نیروهایش در مجلس شکست خورده است؛ روزنامه های این جریان سیاسی از این نمایندگان اسطوره سازی می کنند و از عدم حضور این نیروها در مجلس آتی ابراز ناراحتی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از اینکه اصلاح طلبان در شکستی تاریخی مجلس یازدهم را به رقیب سنتی خود واگذار کردند، رسانه ها و فعالان سیاسی این جناح شروع به بدگویی از مجلس آتی که هنوز تشکیل نشده است، کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حمله اصلاح طلبان برای تخریب مجلس با اکثریت اصولگرا از بدو انتشار نتایج آشکار شد. در همین رابطه،  «محمود صادقی» نماینده جنجالی اصلاحات که با توئیترهای حاشیه ساز خود در این چند سال خبرساز شده بود، در توئیتی دیگر با تخریب مجلس یازدهم اضافه شدن ایران به اصطلاح به لیست سیاه FATF را نتیجه مجلس یازدهم دانست! درحالی که کارشناسان مطرح می کنند که لیست سیاهی در این حوزه وجود ندارد و به طور کل این موضوع ساخته و پرداخته ژورنالیسم غربی و جریان اصلاح طلب است.
,
 
,
از سوی دیگر، «شهاب الدین بی مقدار»، نماینده اصلاح طلب تبریز در اظهار نظری جالب عنوان کرد که «مجلس جدید نمی تواند کاری برای مردم انجام دهد.»
,
 
,
از یکسو شاهد تخریب مجلسی هستیم که شروع نشده است و از سوی دیگر  اصلاح طلبان در حال کارنامه سازی و اسطوره سازی از کسانی هستند که در مجلس دهم نه تنها نقطه قوت آن نبودند بلکه جنجال سازی های زیادی هم ایجاد کردند. جالب است که انتقادات زیادی از جانب فعالان اصلاح طلب به عملکرد این نمایندگان می شد و حتی آنها را دسته چندمی می خواند اما حالا بعد از اینکه مجلس دهم رو به اتمام است و ساختار سیاسی مجلس آتی مشخص شده است، این افراد تبدیل به اسطوره شده اند.
, ,
 
,
در همین رابطه روزنامه اصلاح طلب مردمسالاری نوشت: «مجلس یازدهم به شدت به صدای علی مطهری، مصطفی کواکبیان و محمود صادقی احتیاج داشت.» 
, در همین رابطه روزنامه اصلاح طلب مردمسالاری نوشت: «مجلس یازدهم به شدت به صدای علی مطهری، مصطفی کواکبیان و محمود صادقی احتیاج داشت.» , در همین رابطه روزنامه اصلاح طلب مردمسالاری نوشت: «مجلس یازدهم به شدت به صدای علی مطهری، مصطفی کواکبیان و محمود صادقی احتیاج داشت.» ,
 
,
این روزنامه ادامه می دهد: « یکی از نقاط ضعفی که در تاریخ ثبت خواهد شد این است که در حال تبدیل کردن نظام از چند صدایی به تک صدایی هستیم. متاسفم که مجلس یازدهم تکصدا می‌شود.»
,
 
,
این روزنامه اصلاح طلب درحالی مطرح می کند که مجلس یازدهم تک صدایی شده است که عملکرد ضعیف فراکسیون امید سبب شده تا با ریزش آرای شدید این جریان سیاسی در مجلس یازدهم روبرو شویم. 
,
 
,
اصلاح طلبان تا جایی بد کار کردند که بر خلاف رویه سال 94 رئیس دولت اصلاحات برای لیست حتی حاضر نشد دوباره تاکتیک «تکرار می کنم» را تکرار کند. همچنین «محمد رضا عارف» رئیس فراکسیون امید حتی حاضر نشد برای انتخابات آتی به عنوان کاندیدا ثبت نام کند. لیست اصلاحات در تهران با فاصله فاحشی از لیست «ایران سربلند» شکست خورد و سرلیست اصلاح طلبان پایتخت نیز رای چندانی نتوانست در تهران کسب کند. 
, اصلاح طلبان تا جایی بد کار کردند که بر خلاف رویه سال 94 رئیس دولت اصلاحات برای لیست حتی حاضر نشد دوباره تاکتیک «تکرار می کنم» را تکرار کند. همچنین «محمد رضا عارف» رئیس فراکسیون امید حتی حاضر نشد برای انتخابات آتی به عنوان کاندیدا ثبت نام کند. لیست اصلاحات در تهران با فاصله فاحشی از لیست «ایران سربلند» شکست خورد و سرلیست اصلاح طلبان پایتخت نیز رای چندانی نتوانست در تهران کسب کند. , اصلاح طلبان تا جایی بد کار کردند که بر خلاف رویه سال 94 رئیس دولت اصلاحات برای لیست حتی حاضر نشد دوباره تاکتیک «تکرار می کنم» را تکرار کند. همچنین «محمد رضا عارف» رئیس فراکسیون امید حتی حاضر نشد برای انتخابات آتی به عنوان کاندیدا ثبت نام کند. لیست اصلاحات در تهران با فاصله فاحشی از لیست «ایران سربلند» شکست خورد و سرلیست اصلاح طلبان پایتخت نیز رای چندانی نتوانست در تهران کسب کند. , ,
 
,
این درحالی است که مجلس یازدهم به جای کسانی که سروصدای زیادی دارند و گاها جنجال ساز هستند، خدمت رسان می خواهد. بر خلاف ادعای روزنامه اصلاح طلب تجزیه و تحلیل رای مردم در این انتخابات نشان می دهد که مردم به دنبال کسانی هستند که به آنها خدمت کنند نه اینکه با جنجال سازی کشور را با مشکلات بیشتری مواجه سازند. اصلاح طلبان همواره با تاکتیک غوغاسالاری سعی می کنند که کمبودهای کاری شان را رفع کنند و از تاکتیک های مختلف تبلیغاتی سود می جویند اما در ادامه شاهد هستیم که همین اهمال کاری ها باعث ایجاد نارضایتی در مردم می شود.
,
 
,
حرف درمانی و غوغاسالاری آفت مجلس است. به عنوان مثال «محمود صادقی» نماینده ای که روزنامه اصلاح طلب از آن یک فرد با کارنامه موفق ساخته است، نماینده ای است که بیشترین حاشیه ها را در مجلس دهم داشته است. وی به سبب توئیت های متعددی که علیه شخصیت ها و نهادهای مختلف کشور منتشر کرده است بارها به سبب عدم صحت اتهاماتی که روا داشته، عذرخواهی کرده است.
,
 
,
به نظر می رسد رسانه های اصلاح طلب به جای متهم کردن دیگران و تخریب مجلسی که هنوز تشکیل نشده است به عملکرد مجلس دهم و تاثیرگذاری اصلاح طلبان بر ضعف عملکردی این مجلس متمرکز شوند تا علت شکست تاریخی شان را بهتر درک کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه