اخبار داغ

محمدرضا فرجی رئیس اتحادیه صنف فناورانه رایانه تهران

اصناف کشور در حوزه اشتغال جوانان نقش محوری دارند/اصناف کشور تولیدات بومی را دراختیار مردم قرار می دهند

اصناف کشور در حوزه اشتغال جوانان نقش محوری دارند/اصناف کشور تولیدات بومی را دراختیار مردم قرار می دهند
رئیس اتحادیه صنف فناورانه رایانه تهران گفت: اصناف کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توانستند تعداد قابل توجهی از نیروی تخصصی کشور را به اشتغال دربیاورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جهان اصناف محمدرضا فرجی رئیس اتحادیه صنف فناورانه رایانه تهران در نشست خبری این اتحادیه با خبرنگار جهان اصناف موضوع بررسی حوزه فاوا گفت: اصناف کشور از پشتوانه‌ های اصلی انقلاب اسلامی هستند و اکنون نیز همانند گذشته در کنار مردم و بسیج به خدمت‌رسانی می‌پردازند، به طوری که در موقعیت‌های مختلف توانسته‌اند با استفاده از توان داخلی، بسیاری از مشکلات جامعه و مردم را رفع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 اصناف کشور تولیدات بومی را دراختیار مردم قرارمی دهند 
,
 
,
وی افزود: اصناف مختلف کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گام‌های مؤثری را در حوزه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید برداشته‌اند، به طوری که این صنف در حوزه‌های مختلف با استفاده از دانش نیروهای تخصصی کشور تولیدات بومی را دراختیار مردم قرار داده و در حمایت و کمک‌رسانی به مردم در حوادث یک سال گذشته پیش‌قدم بوده‌اند.
,
 
,
 
,
 
,
اصناف در صف اول حمایت و پشتیبانی از انقلاب جمهوری اسلامی قرار دارد
,
 
,
فرجی تصریح کرد: از زمان انقلاب اسلامی تاکنون اصناف مختلف کشور همیشه در صف اول در حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی بوده و همچنان امروز نیز کشور مورد تحریم قرار گرفته، در قالب شورای بسیج تخصصی قصد دارد در کنار مردم ایستاده و از آنها حمایت کند،‌ این در حالی است که اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران به زودی شورای بسیج تخصصی را به عنوان نخستین اتحادیه در سطح کشور راه‌اندازی خواهد کرد.
,
 
,
 
,
 
,
گام اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران بر اساس  بیانیه گام دوم انقلاب
,
 
,
وی ادامه داد: اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در شش ماهه گذشته با اهداف مشخص و نقشه راه برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب حرکت خود را با سرعت و قوت بیشتری آغاز کرده و تاکنون توانسته گام‌های مؤثر و خوبی در حوزه تولیدات داخلی بردارد.
,
 
,
 
,
 
,
رفع فشار مالیاتی بر اصناف با توان شورای بسیج تخصصی 
,
 
,
رئیس اتحادیه صنف فناورانه رایانه تهران در پایان گفت: اگر امروز همه اصناف نگاه کاربردی به بسیج داشته باشند، مطمئنا بسیاری از مشکلات داخلی اصناف رفع می‌شود، به طوری که در حال حاضر فشاری که از حوزه مالیات بر اصناف وجود دارد، مسئله مهمی است که می‌توان با توان شورای بسیج تخصصی این موضوع را پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام کرد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه