اخبار داغ

آستین همت جوانان ملایری برای مقابله با کرونا؛

راه اندازی پویش مردمی مبارزه با کرونا در ملایر با عنوان “کنارتم همشهری”+ تصاویر

راه اندازی پویش مردمی مبارزه با کرونا در ملایر با عنوان “کنارتم همشهری”+ تصاویر
پویش مردمی مبارزه با کرونا ملایر با عنوان “کنارتم همشهری” توسط جوانان ملایری راه‌اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ این روزها در کشور مبارزه با بیماری کرونا در اولویت قرارگرفته است و مسئولین و مردم تمام تلاش خود را برای گذر از این نقطه حساس انجام می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در گوشه گوشه کشور افراد مختلف با ایده‌های متفاوت به کمک و یاری مردم برای مقابله با این ویروس آمده‌اند و تا قدری از نگرانی مردم کاهش‌یافته و همچون گذشته ایران سربلند از این مقطع تاریخی عبور کند.

,

جدا از همت کادر درمانی و پزشکی و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند؛ ضدعفونی کردن صلواتی تاکسی‌ها و عابر بانک‌ها توسط گروه‌های مختلف و همت همه مسئولین شهری برای گندزدایی کلیه معابر شهری گوشه‌ای از اقدامات برای مقابله همگانی با این ویروس فراگیر است.

,

, ,

در این‌ بین کمپین‌هایی نیز برای حفظ سلامتی مردم در فضای مجازی راه‌اندازی شده است که با ارائه پیام‌های بهداشتی برای سلامت مردم تلاش می‌کنند و با هشتک‌های #همه_باهم_علیه_کرونا و #کرونا_را_شکست_میدهیم این پیام‌ها منتشر می‌شوند.

,

, ,

در این‌بین جوانان ملایری نیز با راه‌اندازی پویش مردمی مبارزه با کرونا ملایر با عنوان “کنارتم همشهری” آستین‌ها را بالا زده و به یاری مردم ملایر آمده‌اند.

,

, ,

حسام‌الدین حیدری ثابت یکی از افرادی است که در کنار جونان ملایر این پویش را تشکیل داده‌اند و به یاری مردم همت گمارده‌اند.

,

وی که مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر است و پیش‌ از این نیز همراه با دیگر جوانان بسته‌های امام رضایی را در بین پرستاران و کادر درمانی بیمارستان مهر کردند در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جوانان رضوی عَلَم فعالیت‌های مردمی در خصوص کرونا را در ملایر بلند کردند.

,

, ,

حیدری ثابت افزود: پس از خبر ورود ویروس منحوس کرونا به کشور و درگیر شدن چند استان،ازجمله استان همدان با این ویروس گزارش‌های متعددی از فعالیت‌ها و اقدامات جهادی در سراسر کشور به چشم خورد و در شهرستان ملایر نیز اولین بار شبکه جوانان رضوی با تقدیر و تجلیل از رزمندگان مبارزه با این ویروس یعنی کادر درمان پرچم یک فعالیت مردمی را در شهرمان بلند کرد.

,

وی بیان کرد : پس‌ازاین اقدام با اعلام آمادگی جهت فعالیت‌های میدانی به مجموعه‌های مرتبط با این موضوع و برگزاری جلسات تخصصی با مدیران شبکه بهداشت شهرستان،هلال‌احمر شهرستان و روسای بیمارستان‌ها به‌عنوان یک گروه داوطلب مردمی رسماً به میدان مبارزه آمدیم و همچنان مشغول فعالیت در این عرصه هستیم.

,

, ,

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر به مهم‌ترین اهداف تشکیل کمپین کنارتم همشهری اشاره کرد و گفت: این پویش با همراهی هیئات مذهبی ملایر راه‌اندازی شده است و مبارزه عمومی با کرونا مهم‌ترین هدف آن است.

,

وی گفت: سعی ما بر این است که به همراهی مردم ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی‌کننده تهیه و بسته‌بندی کرده تا در بین افراد و همشهریان توزیع شود.

,

حیدری ثابت تأکید کرد: در اولین مرحله از این بیش هزار بسته آماده‌شده و در بین همشهریان با اولویت پاکبانان، نیروی انتظامی، بیمارستان‌ها و افراد نیازمند توزیع شد.

,

علیرضا فیروزی نیز یکی دیگر از جوانان ملایری است که در حال فعالیت در این پویش است.

,

, ,

وی نیز درباره این پویش بیان کرد: استارت این پویش توسط جمعی از هیئت های مذهبی و جوانان شهرستان ملایر زده‌شده و به هیچ ارگان، نهاد و مسئولی وابسته نیست و کاملاً خودجوش و مردمی است.

,

فیروزی گفت: در فاز نخست این پویش بیش از هزار عدد ماسک و دستکش و مقداری مایع ضدعفونی‌کننده تهیه‌شده و بسته‌بندی و شد.

,

وی بیان کرد: مردم نیز می‌توانند در این امر خیر جوانان ملایری را حمایت کرده و با ارسال کمک‌های خود به شماره ۶۱۰۴۹۹۱۶۰۴۹۱۶۵۸۹ به نام شورای هیئات مذهبی ملایر یاری گر به پویش مبارزه با کرونا ملایر بپیوندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه