اخبار داغ

نماینده مردم تبریز در مجلس:

دولت روحانی، مصونیتی در مجلس جدید نخواهد داشت

دولت روحانی، مصونیتی در مجلس جدید نخواهد داشت
بیگی گفت: در مجلس یازدهم به موضوع مطالبه‌گری از دولت رنگ و بوی خاصی خواهیم داد، قطعا مجلس آینده مصونیتی برای دولت قائل نخواهد بود و باید در مقام پاسخگویی به کرده‌های خویش ظاهر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، به دلایل نحوه تصویب بودجه سال آینده پرداخت و گفت: با توجه به اینکه برگزاری جلسات مجلس به علت موارد بهداشتی امکان‌پذیر نبود و محدودیت‌هایی در این زمینه وجود داشت، امکان رسیدگی بیشتر وجود در دسترس نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: از طرفی رفع مشکل بودجه، با تصویب چند دوازدهم امکان پذیر نبود چرا که مجلس آینده زمان کافی برای رسیدگی نخواهد داشت، بنابراین شرایط خاصی زمانی پدید آمد و مصوبه کمیسیون تلفیق به عنوان مصوبه مجلس تلقی شد. نعمت برخورداری از ولایت باعث شد که وضعیت بودجه از بن بست خارج شود.

,

نماینده مردم تبریز با اشاره به بیرمقی برخی از نمایندگان فعلی تصریح کرد: چهارپنجم از نمایندگان مجلس فعلی، انگیزه‌ای برای حضور در مجلس ندارند چراکه نتوانستند در انتخابات منتخب مردم باشند، از این تعداد فقط 56 نفر در مجلس یازدهم حضور خواهند داشت. دولت روحانی در مجلس فعلی، احساس مصونیت داشته و از پاسخگویی شانه خالی می‌کرد.

,

وی ادامه داد: در مجلس یازدهم به موضوع مطالبه‌گری از دولت رنگ و بوی خاصی خواهیم داد، قطعا مجلس آینده مصونیتی برای دولت قائل نخواهد بود و باید در مقام پاسخگویی به کرده‌های خویش ظاهر شود.

,

بیگی مشکلات بودجه 99 را لاینحل دانست و عنوان داشت: مشکل اصلی این است که دولت خود را با واقعیات و اولویت‌های جامعه مطابقت نمی‌دهد، کماکان، بخشی از هزینه‌های خود را از طریق استقراض ملی و فروش اموال خود تامین خواهد کرد.

,

منتخب مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: درحالی که دولت فروش یک میلیون بشکه‌ای را برای سال آینده در نظر گرفته ولی امکان اجرای چنین موضوعی وجود ندارد، از طرفی قیمت نفت هم در روزهای اخیر 30 کاهش داشته است، پس در نتیجه، دولت منابع درآمدی خود را به مخاطره انداخته است.

,

نماینده مردم تبریز گفت: دولت عمده‌ترین منابع درآمدی خود را بر دوش مالیات نهاده است، با توجه به رکود اقتصادی کشور، تحقق مالیات بدون تعریف منابع جدید امکان پذیر نیست، فقط سهم مودیانی که در گذشته مالیات پرداخت کردند را افزایش داده در حالی که بخش بزرگی از عدم تحقق درامد مالیاتی، متوجه فرار مالیاتی است، دولت روحانی باید همت و حرکت خود را برای جلوگیری از جرم اقتصادی افزایش دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه