اخبار داغ

سردرگمی تعطیلی اصناف در نجف‌آباد؛

فرماندار: ستاد بحران مصوبه برای تعطیلی نداشت

فرماندار: ستاد بحران مصوبه برای تعطیلی نداشت
فرماندار نجف آباد گفت: با تکذیب اینکه یکی از مصوبات جلسات ستاد بحران تعطیلی فروشگاه های بزرگ و برخی اصناف بوده است، اظهار کرد: مصوبه ستاد بحران را فرمانداری ابلاغ می کند و ما همچین چیزی ابلاغ نکردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ روز گذشته نامه‌ای در فضای مجازی در مورد فعالیت واحدهای صنفی در شهرستان نجف آباد منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صاحب نیوز, ؛ روز گذشته نامه‌ای در فضای مجازی در مورد فعالیت واحدهای صنفی در شهرستان نجف آباد منتشر شد. ,

در این نامه آورده شده که این تصمیم مبنی بر مصوبه ستاد بحران اتخاذ شده است. این نامه از روز گذشته در فضای مجازی و صفحات مختلف دست به دست می شود.

, در این نامه آورده شده که این تصمیم مبنی بر مصوبه ستاد بحران اتخاذ شده است. این نامه از روز گذشته در فضای مجازی و صفحات مختلف دست به دست می شود.,

 

,

, ,

 

,

مجتبی راعی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با تکذیب اینکه یکی از مصوبات جلسات ستاد بحران تعطیلی فروشگاه های بزرگ و برخی اصناف بوده است، اظهار کرد: مصوبه ستاد بحران را فرمانداری ابلاغ می کند و ما همچین چیزی ابلاغ نکردیم.

, صاحب نیوز,

فرماندار شهرستان نجف آباد تصریح کرد: البته حرکت خودجوش و هماهنگی را برخی اصناف انجام و نسبت به ضدعفونی اقدام کرده بودند و به تازگی ابلاغ شده که با رعایت نکات بهداشتی فردی و محیطی فعالیت اصناف ادامه یابد.

,

وی در پایان در مورد نامه ای که از اتاق اصناف برای تعطیلی برخی اصناف و فروشگاه های بزرگ منتشر شده گفت: در این زمینه باید مسئولان اتاق اصناف پاسخگو باشند.

,

گزارش های میدانی خبرنگار صاحب نیوز اتاق اصناف شهرستان نجف آباد هنوز در این باره موضعی نگرفته و هیچ اعلام رسمی از سوی مسئولان این اتاق اعلام نشده؛ همچنین خبرها حاکی از تعطیلی برخی فروشگاه های بزرگ مانند فروشگاه کوثر در این شهر دارد. البته با وجود این یک بام و دو هوایی تعطیلی اصناف بزرگ را شاهد هستیم، فروشگاه رفاه این شهر اقدام به ارسال پیامک به شهروندان برای خرید گوشت کرده است.

, صاحب نیوز,

 

,

, ,

بهتر است در این وضعیت شیوع بیماری و درگیر شدن دستگاه های مختلف برای مدیریت وضعیت، دستگاه های متولی ضمن هماهنگی با یکدیگر، اخبار را از یک منبع اعلام و جلوی گمراهی مردم را بگیرند تا اعتماد رسانه ای در این میان خدشه دار نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه