اخبار داغ

سرپرست شهرداری زنجان:

تمهیدات لازم را برای حفاظت از جان کارگران شهرداری زنجان در نظر گرفتیم/ آغاز فعالیت جدی ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری زنجان

تمهیدات لازم را برای حفاظت از جان کارگران شهرداری زنجان در نظر گرفتیم/ آغاز فعالیت جدی ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری زنجان
حبیب یگانه سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به وجود در معرض خطر بودن کارگران شهرداری گفت: تمهیدات لازم را برای حفاظت از جان کارگران شهرداری را در دستور کار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در خصوص ویروس کرونا همکاران زحمت کش شهرداری در معرض خطر هستند، اظهار کرد: در بهشت زهرا همکاران ما به صورت مستقیم در تدفین افرادی که به خاطر ویروس کرونا فوت کردند، شرکت دارند که در معرض خطر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه پرسنل امور شهری نیز در جمع آوری زباله در معرض خطر هستند، ابراز کرد: همکاران حوزه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و فضای سبز مناطق نیز باید مورد توجه باشند.

,

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه امروز ستاد مبارزه با کرونا را در شهرداری زنجان مدیریت خواهم کرد، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای ضد عفونی کردن، تهیه مواد و اقلام مورد  نیاز مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده دست اندیشیده شده و در اختیار پرسنل زحمت کش شهرداری قرار خواهد گرفت.

,

وی با بیان اینکه ما با فراهم کردن این امکانات کاری خواهیم کرد تا وظایف پرسنل شهرداری بر زمین نماند، گفت: برای حفظ سلامت کارگران شهرداری واحد hsc نیز در شهرداری فعال شده است.

,

یگانه با اشاره به اینکه در تهیه اقلام بهداشتی مشکل داریم، افزود: باتوجه به پرخطر بودن شغل همکاران شهرداری امیدوارم طی دو سه روز آینده مشکلات و نواقصات را برطرف کنیم.

,

وی با اشاره به برنامه شهرداری زنجان برای ترمیم چاله های موجود در سطح شهر بیان کرد: امسال میزان بارندگی و سرما زیاد بود که این باعث شده آسفالت‌ها از بین برود و از طرفی برخی حفاریها در داخل شهر نیز به این مشکلات دامن زده یعنی شرکتهای خدمات رسان به تعهدات خود در ترمیم عمل نکردند.

,

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه ما علی رغم مشکلات لکه گیری را با سرعت بیشتری در شهر ادامه خواهیم داد، اظهار کرد: تعداد اکیپ‌های ترمیم آسفالت افزایش خواهد یافت و بعد از تعطیلات نوروز نیز کار اصلی ما در خصوص آسفالت ریزی آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه