اخبار داغ

معاون بهداشت و درمان سپاه امام رضا(ع):

سپاه آمادگی احداث بیمارستان صحرایی بیماران کرونایی را دارد

سپاه آمادگی احداث بیمارستان صحرایی بیماران کرونایی را دارد
محمود توکلی راد گفت: با بالارفتن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد و محدودیت محیط مراقبت از این بیماران در بیمارستان‌ها، سپاه این آمادگی را دارد تا هر زمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیاز داشت، بیمارستان صحرایی احداث کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود توکلی راد، معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: با بالارفتن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد و محدودیت محیط مراقبت از این بیماران در بیمارستان‌های شریعتی و امام رضا(ع)، سپاه این آمادگی را دارد تا هر زمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیاز داشت، بیمارستان صحرایی جهت بستری بیماران کرونایی احداث کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه تا کنون دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت احداث بیمارستان صحرایی در مشهد، اعلام نیازی نداشته است، افزود: سپاه در 6 شهرستان مهم خراسان رضوی دارای مراکز درمانی است و ظرفیت این مراکز جهت مقابله با کرونا در استان فعال‌شده‌اند اما این 6 مرکز ظرفیت بستری بیماران کرونایی را ندارند.

,

توکلی ادامه داد: با راه‌اندازی بسیج ملی مقابله با کرونا، در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان تیم‌های گندزدایی و ضدعفونی تحت نظر سپاه امام رضا(ع) و بسیج فعال‌شده‌اند که این تیم ها هر شب با ضدعفونی مراکز عمومی و پیاده‌روها تلاش دارند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا را در جامعه قطع کنند.

,

معاون بهداشت و درمان سپاه امام رضا(ع) از توزیع بسته‌های بهداشتی و ملزومات پیشگیری از کرونا در حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: تا کنون هزاران بسته بهداشتی توسط سپاه امام رضا(ع) تهیه شده است و طی روزهای آینده این بسته‌ها در حاشیه شهر توزیع می‌شوند تا افراد مناطق کم برخوردار بتوانند از حداقل‌های بهداشتی جهت مقابله با کرونا بهره ببرند.

,

وی خاطرنشان کرد: بیش از 30 تیم جهادی و بسیجی در حال ضدعفونی مناطق مختلف مشهد هستند و علاوه بر آن صدها نفر به صورت خودجوش و بسیجی وار وارد عرصه مقابله با کرونا شده‌اند که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

,

توکلی در پایان تصریح کرد: در مقابله و شکست ویروس کرونا همکاری تنگاتنگی با دانشگاه‌های علوم پزشکی داریم و در جهت شناسایی و درمان بیماران مبتلا به این ویروس اقدامات فراوانی انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه