اخبار داغ

پلمپ ۹ باب قلیان سرا و یک سالن ورزشی در میاندوآب

پلمپ ۹ باب قلیان سرا و یک سالن ورزشی در میاندوآب
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، یک سالن ورزشی و ۹ واحد سفره خانه سنتی و قلیان سرا متخلف، در شهرستان میاندوآب پلمپ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  زرین خبر، سهراب حیدری صبح امروز در گفت ‌و ‌گو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، بازدید از واحدهای صنفی شهرستان به صورت ویژه در دستور کار واحدهای بازرسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، افزود: در این راستا با هماهنگی انجام شده با پاسگاه انتظامی بکتاش از توابع شهرستان میاندوآب و بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به صورت شبانه از واحدهای صنفی روستاهای مسیر میاندوآب ـ چهاربرج بازدید به عمل آمد که در نتیجه‌  آن یک سالن ورزشی و تعداد ۹ واحد سفره خانه سنتی و قلیان‌ سرا به علت عدم رعایت تذکرات قبلی، در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، پلمپ شدند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب، گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین شهرستان و مصوبات کار گروه سلامت، فعالیت کلیه قلیان سراها، سفره خانه های عرضه قلیان، بازارهای محلی، بازارهای دواب و نمایشگاه بین المللی، و همچنین کلیه تالارها، باشگاه ها و سالن های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ادامه فعالیت ضمن پلمپ آن واحد صنفی با متصدی و مسئول آن برخورد قانونی می‌شود.

,

حیدری، تصریح کرد: حفظ سلامت و امنیت شهروندان اولویت اول و بسیار مهم و حائز اهمیت است و با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند با پشتیبانی دستگاه قضایی و با همکاری ادارات مرتبط برابر قانون برخورد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه