اخبار داغ

یادداشت؛

مدیریت کرونا با توزیع مواد محترقه ویژه چهارشنبه سوری!

مدیریت کرونا با توزیع مواد محترقه ویژه چهارشنبه سوری!
در حالی که تمام کشور درگیر ماجرای کرونا هستند، در مناطق متعددی از شهر ارومیه ایستگاه‌های توزیع مواد محترقه ویژه چهارشنبه‌سوری با چشم‌پوشی مسئولان ستاد مبارزه با کرونا از این اقدام غیرمنطقی راه‌اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، در شرایطی که تمام مردم و مسئولان در بخش‌های مختلف طی هفته‌های اخیر درگیر ماجرای کرونا هستند، عده‌ای به دنبال گرفتن ماهی از این آب گل‌آلود و درآمدزایی از غفلت مسئولان و متولیان امر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

با گذری کوتاه در سطح شهر ارومیه و مشاهده ایستگاه‌های فروش مواد محترقه ویژه چهارشنبه‌سوری در اکثر نقاط شهر و به ویژه در چهارراه‌ها و میادین پرتردد، این سطح از غفلت مسئولان و مدیران ستاد مبارزه با کرونا به خوبی نمایان می‌شود.

,

با وجود اینکه همه مردم و در راس آن‌ها مدیران به خوبی می‌دانند که کادر درمانی به دلیل شیوع بیماری کرونا دارای دغدغه‌های خاصی هستند و از پذیرش بیماران با شرایط خاص ابا دارند، اکنون راه‌اندازی این غرفه‌ها در سطح شهر چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

,

اینکه برای منفعت چند نفر در برخی دستگاه‌ها و بهانه‌هایی نظیر درآمدزایی برای عده معدودی که با سفارش همان مسئولان دستگاه‌های خاص اقدام به فروش مواد محترقه می‌کنند، سلامت بسیاری از مردم به خطر بیفتد معنایی جز غفلت و چشم‌پوشی مسئولان و متولیان امر ندارد.

,

در سال‌های گذشته شاهد حجم انبوهی از زخمی‌ها در بیمارستان‌ها بوده‌ایم که در سایه استفاده از همین مواد محترقه دچار نقص عضو و دیگر مشکلات شده‌اند، اما سوال اینجاست که چرا در سال جاری و با وجود بیماری کرونا و استرس‌های خاص آن اجازه برپایی ایستگاه‌های توزیع مواد محترقه آن‌هم گسترده‌تر از سال‌های قبلی در سطح شهر داده شده است؟

,

مسئولان و متولیان امر باید به جای برگزاری نشست‌ها و جلسات بدون بازدهی مناسب برای مردم، اندکی به چنین موضوعاتی بپردازند که به طور مستقیم با سلامت روانی و جسمانی مردم سر و کار دارد و می‌تواند به یکی از مشکلات اصلی در پایان همین هفته تبدیل شود.

,

اینکه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از پذیرش برخی موارد در پایان هفته خودداری کنند و شاهد مشکلات بزرگتری در عرصه بهداشتی استان باشیم، با این اقدام و غفلت مسئولان از ماجرایی تاسف‌بار، دور از انتظار نیست.

,

مسئولان و متولیان ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه، بهتر است به جای ارائه نظریات مختلف در خصوص هشیاری خانواده‌ها در چهارشنبه آخر سال، نسبت به تصمیم‌گیری در این زمینه و جمع‌آوری بساط فروش مواد محترقه اقدامی عاجل داشته باشند یا اینکه پس از ارائه آمار زخمی‌های چهارشنبه آخر سال، به جای متهم کردن مردم و جوانان، فکری به حال صندلی مدیریتی خود کنند!

,

سجاد امیرکردلر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه